توزیع ۴۰۰ بسته لوزم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند ملایر
کد خبر: 3924000
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
به همت سپاه ملایر؛

توزیع ۴۰۰ بسته لوزم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند ملایر

فرمانده سپاه ملایر از برگزاری ۲۰۰ ویژه‌برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر خبر داد و افزود: ویزیت رایگان در مناطق محروم و توزیع ۴۰۰ بسته لوزم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در این ایام از برنامه‌های اجرایی است.

برگزاری 200 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه ملایر در جمع خبرنگاران در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال نیز همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ملایر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت کشور و شیوع ویروس کرونا که شکل برگزاری بسیاری از برنامه‌ها را تغییر داده است، ابراز کرد: 200 برنامه شاخص و محوری در سطح شهرستان ملایر همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم» و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از افتتاح سومین مرکز شبیه‌سازی تیراندازی در کشور، در شهرستان ملایر در این هفته خبر داد و افزود: افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی در بخش جوکار از طرح‌های افتتاحی این هفته خواهد بود.

حسینی روایت‌گری و بیان خاطرات به صورت مجازی از سوی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در بخش جوکار، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از 40 خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان را از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع ۴۰۰ پک لوزم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند در این ایام خبر داد و افزود: ویزیت رایگان در مناطق محروم، افتتاح منازل مددجویان در بخش سامن، افتتاح پایگاه بسیج و... نیز از سایر برنامه‌های اجرایی است.

وی گفت: برگزاری سه یادواره آبروی محله با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تجلیل از مدافعان سلامت و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح ادارات، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و برگزاری اردوی جهادی در بخش زند، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ملایر است.

انتهای پیام
captcha