از سرگیری کلاس‌های قرآن کانون اسلامی خواهران همدان
کد خبر: 3924093
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

از سرگیری کلاس‌های قرآن کانون اسلامی خواهران همدان

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان با اشاره به اینکه جلسات قرآن این مجموعه پس از ۳ هفته تعطیلی (وضعیت قرمز کرونا) از سر گرفته شد، گفت: کلاس‌های قرآن این مجموعه ویژه دو گروه سنی خردسالان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

از سرگیری کلاس‌های قرآن کانون اسلامی خواهران همدانساره میری، مسئول کانون اسلامی خواهران همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس استان همدان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با حضور بانوان، غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا را خواهد داشت.

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان افزود: در این مراسم که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می‌شود، سید جعفر دعوتی، از آزادگان پرافتخار استان، به روایت‌گری و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس خواهد پرداخت، آقای ترکاشوند نیز مداحی این مراسم پرفیض را برعهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه کلاس‌های قرآن این مجموعه پس از سه هفته تعطیلی(وضعیت قرمز کرونا) از سر گرفته شد گفت:کلاس‌های قرآن این مجموعه ویژه دو گروه سنی خردسالان و بزرگسالان برگزار می‌شود که جلسات قرآنی کودکان زیر 6 سال از دوم مهر ماه با آموزش های تربیتی اسلامی از سر گرفته خواهد شد.

میری اضافه کرد: کلاس‌های ویژه بزرگسالان نیز در رشته‌های صوت و لحن و کلاس‌های معارفی است که این جلسات 2 هفته‌ای آغاز شده است، گفتتنی است کلاس‌ها 1 الی 2 ساعت و در قالب یک ماه تنظیم شده است. آموزش حضوری و مجازی دوره‌های تجوید مقدماتی و تخصصی، ترتیل مقدماتی و تخصصی (اعم ازمقام‌های اصلی وفرعی)، آموزش علم قرائات (دوستانی که درکلاس تجوید وترتیل شرکت داشته باشند آموزش علم قرائات رایگان است) نیز آغاز شده است.

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان با بیان اینکه 15 مربی در رشته‌های مختلف قرآنی با این مجموعه همکاری دارند، ادامه داد: رشته حفظ قرآن نیز ویژه گروه سنی بالای 18 سال است که به صورت مجازی دنبال می‌شود، این کلاس‌ها پس از ماه مبارک رمضان آغاز شده و در حال حاضر بسیاری از قرآن آموزان موفق به حفظ بیش از 20 جزء قرآن شده‌اند.

انتهای پیام
captcha