تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی دانشجویان وزارت بهداشت
کد خبر: 3924542
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی دانشجویان وزارت بهداشت

زمان ثبت‌نام برای حضور در بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به مدت دو هفته تمدید شد.

حسین همتی معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت

حسین همتی، معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام برای حضور در بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: طی روزهای گذشته تغییراتی در سامانه ثبت‌نام به وجود آمد و همین امر موجب اختلال در ثبت‌نام شد.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام برای حضور در این جشنواره آخرین روز شهریورماه بود، افزود: با توجه به تقاضای دانشگاه‌ها برای ثبت‌نام تصمیم گرفته شد تا زمان ثبت‌نام در این جشنواره برای یک بار و به مدت دو هفته تمدید شود. بنابراین متقاضیان حضور در جشنواره تا روز 15 مهرماه فرصت خواهد داشت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت همچنین در مورد میزان مشارکت دانشجویان و کارکنان در این دوره از جشنواره، گفت: بر اساس آمار سامانه، 40 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، اما با توجه به اینکه سامانه ثبت‌نام در روزهای اخیر دچار تغییراتی شده و برخی دانشگاه‌ها به طرق دیگر ثبت‌نام کرده‌اند، این تعداد به بالای 50 هزار نفر می‌رسد.

همتی در مورد آخرین جزئیات از زمان‌بندی جشنواره، اظهار کرد: از روز 20 مهرماه آثار دریافتی در بخش آوایی مورد داوری قرار خواهد گرفت. همچنین روز 22 مهرماه نیز مرحله دانشگاهی بخش معارفی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امسال با عنوان هُدهُد و یادواره شهید سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. این جشنواره شامل هشت بخش و 55 رشته است که شامل بخش آوایی در 14 رشته، بخش معارف قرآنی در 10 رشته، بخش پژوهشی در چهار رشته، بخش فناوری در سه رشته، بخش ادبی در پنج رشته، بخش هنری و صنایع دستی در  12 رشته، بخش تیمی در دو رشته و بخش ویژه در پنج رشته می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha