ذات جهاددانشگاهی فرهنگی است
کد خبر: 3924874
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

ذات جهاددانشگاهی فرهنگی است

رئیس سابق جهاددانشگاهی همدان با بیان اینکه ذات جهاددانشگاهی فرهنگی است، گفت: حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی با کمترین امکانات بهترین ها را به وجود آورد.

ذات جهاددانشگاهی فرهنگی استبه گزارش ایکنا از همدان، اکبر اسدی، رئیس سابق جهاددانشگاهی همدان، امروز 2 مهرماه، در مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان، اظهار کرد: پتانسیل‌های بالایی در حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی وجود دارد اما در امکانات محدودیت دارد.
وی با تاکید بر اینکه دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا و مرکز افکارسنجی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی است، به مدیران استان توصیه کرد از ظرفیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی استفاده کنند.
اسدی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی، تصریح کرد: سه مجموعه موسسه آموزش عالی، مرکز علمی کاربردی و مرکز کوتاه مدت جهاددانشگاهی در حال فعالیت هستند.
رئیس سابق جهاددانشگاهی همدان با بیان اینکه جهاددانشگاهی در دو دوره رتبه اول کشوری را طی دو سال اخیر کسب کرده است، یادآور شد: مرکز علمی کاربردی همدان از رتبه سه به رتبه دو ارتقا پیدا کرده است.
وی با اشاره به فعالیت بخش پژوهشی این نهاد، تصر یح کرد: اقدامات خوبی در معاونت پژوهشی صورت گرفته به طوریکه متناسب با ظرفیت های استان مرکز سفال وسرامیک در همدان راه اندازی شده و جا دارد این صنعت برپایه علمی توسعه پیدا کند.
اسدی با بیان اینکه مرکز درمان زنان و ناباروری با استفاده از درآمدهای جهاددانشگاهی احداث شده است، افزود: همچنین یک و نیممیلیارد تومان از دفتر مرکزی و حدود ۹ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی به پروژه مرکز ناباروری اختصاص داده شده و خروجی و برون رفت این مرکز فوق العاده بوده است.
وی یادآور شد: در سال ۹۷ سازمان برنامه بودجه دو میلیارد تومان و در سال ۹۸ نیز دو میلیارد تومان به مرکز ناباروری همدان اختصاص داده که برای امسال نیز پنج میلیارد در نظر گرفته شده است که امیدواریم حمایت ها از این مجموعه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha