افتتاح 4 طرح اشتغال‌زا‎یی در ملایر
کد خبر: 3925096
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
همزمان با دفاع مقدس؛

افتتاح 4 طرح اشتغال‌زا‎یی در ملایر

همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه ناحیه ملایر و مدیرکمیته امداد ۴ طرح اشتغال‌زایی افتتاح شد.

افتتاح 4 طرح اشتغال‌زا‎یی در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور سرهنگ سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه ملایر، کرمی مدیرکمیته امداد ۴طرح اشتغال‌زایی افتتاح شد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر در آیین افتتاح کارگاه تولید پوشاک اقتصادمقاومتی که توسط گروه‌های جهادی راه‌اندازی شد، با اشاره به تحمیل جنگ اقتصادی به ملت ایران گفت: درطی ۸ سال دفاع مقدس مردم ما با تمام قوا پای کار آمدند تا معادلات جهانی بهم بریزد چراکه تمامی کفر دست به دست هم داده بود تا انقلاب نوپای اسلامی را ازپا درآورد اما مردم به گونه‌ای دیگررقم زدند.
وی راه‌اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی را همان دفاع همه جانبه مردم خواند و افزود: امروز دراین کارگاه‌های به ظاهر کوچک که باهمت مردان و زنان غیور راه‌اندازی می‌شوند به جنگ تحمیلی اقتصادی دشمنان قسم خورده می‌رویم و به فضل الهی پیروز می‌دانیم.
دراین روز علاوه بر افتتاح کارگاه پوشاک، کارگاه تولید ماسک و مایع ضدعفونی و قلم‌زنی وکارگاه سبدبافی، تعداد ۵ واحد مسکن روستایی که ساخته و یا بازسازی شده بود تحویل نیازمندان شد.

تقدیر فرمانده سپاه از اهدای عضو یک جوان ملایری
همزمان با هفته دفاع مقدس نیز در مراسم دیگری فرمانده سپاه ناحیه ملایر با حضور در منزل پدری مرحومه آمنه نظری که بر اثر سانحه تصادف دچارمرگ مغزی شده بود وخانواده وی نسبت به اهداء اعضای مرحومه اقدام کرده بودند با اهداء لوح تقدیری از اقدام انسانی وخداپسندانه آنها قدردانی کرد.

حسینی ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحومه، اقدام خداپسندانه درحیات بخشیدن به همنوعان را نوعی ایثار دانست و از خداوند برای بازماندگان صبرطلب کرد.
پدر مرحومه نظری دراین دیدار گفت: هرچند که تحمل داغ فرزند سخت است اما خدارا شاکرم که توانستیم به چند انسان جانی دوباره ببخشیم.
وی با اشاره به اقدامات خیر فرزندش افزود: اهداءعضو خواست خود مرحومه بود وقتی که ما تصمیم گرفتیم اهداءعضو کنیم متوجه شدیم که خود مرحومه دارای کارت اهداء عضو بوده است.

انتهای پیام
captcha