اجرای طرح جمع‌آوری گوشی‌های بدون‌استفاده و توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند در نهاوند
کد خبر: 3925850
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

اجرای طرح جمع‌آوری گوشی‌های بدون‌استفاده و توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند از اجرای طرح جمع‌آوری گوشی‌های هوشمند بلااستفاده و مازاد خانواده‌ها و توزیع آن بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و گفت: این طرح در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه برگزار می‌شود.

اجرای طرح جمع‌آوری گوشی‌های بدون‌استفاده و توزیع در بین دانش‌آموزان نیازمند در نهاوندبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) علی مختاری، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، اظهار کرد: حسب بررسی‌های انجام گرفته دانش‌آموزان نسبتاً زیادی شناسایی شده که از دسترسی به برنامه شاد به دلیل عدم توانایی مالی در خرید و تهیه گوشی هوشمند محروم هستند.
مختاری ادامه داد: سپاه ناحیه نهاوند در نظر دارد در راستای رزمایش کمک مومنانه، اقدام به جمع‌آوری داوطلبانه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مازاد همشهریان کند.
فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: از خانواده‌ها و خیرینی که گوشی هوشمند بلااستفاده در منزل دارند تقاضا داریم که آنها را به حوزه نزدیکترین پایگاه‌های مقاومت تحویل دهند تا در این رزمایش به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانیم.
وی ابراز کرد: همچنین خیرین و مردم نیکوکاری که تمایل به شرکت در این طرح را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تحویل دهند تا در ثواب این اقدام خداپسندانه شریک شوند.

انتهای پیام
captcha