انجام برق‌کشی برای مزار شهدای روستایی که تاکنون چراغی نداشت
کد خبر: 3926414
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

انجام برق‌کشی برای مزار شهدای روستایی که تاکنون چراغی نداشت

با پیگیری‌های سازمان تبلیغات اسلامی و بنا به درخواست مادر شهید محمد عسگری برق‌کشی مزار شهدای روستای خردمند ملایر که تاکنون انجام نشده بود، صورت گرفت.

برق‌کشی مزار شهدای روستای خردمند ملایربه گزارش ایکنا از همدان، در پی دیدار تعدادی از روحانیون شهرستان ملایر با مادر شهید محمد عسگری در روستای خردمند ملایر درخواست این مادر شهید مبنی بر نبود روشنایی در مزار شهدای این روستا که چندین سال است محقق نشده مطرح شد.
با پیگیری‌های سازمان تبلیغات اسلامی مشخص شد برای روشنایی مزار شهدای این روستا تنها دو تیر برق نیاز است که پس از چندین سال هنوز این درخواست اجابت نشده است.
با نشر این مطلب در فضای مجازی و با درخواست‌‎های مکرر و با دستور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر ،رئیس اداره برق جوکار با حضور در روستای خردمند، مقدمات روشنائی مزار شهیدان این روستا فراهم شد.
روستای خردمند ۶ شهید، محمد عسگری، احمد براتی، حسن رضایی، چمن گل فراهانی، فاطمه روستا و شهیده پروانه سلیمانی را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است که ۳ شهید در مزار شهدای روستا دفن شده‌اند، این برق‌کشی ویژه آرامستان روستا انجام شد.
محمد عسگری در روستای خردمند ملایر متولد شد، همزمان با آغاز جنگ تحمیلی در پاسخ به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کرد و در عملیات‌های کربلای ۴ و کربلای ۵ با وجود اینکه جزء نیروهای توپخانه بود شرکت کرده و به دیگر همرزمانش در انتقال مهمات از طریق قایق کمک می‌کند که در جریان همین نقل و انتقالات هدف خمپاره دشمن قرار می گیرند و در سن 22 سالگی در شلمچه به خیل دوستان شهیدش پیوست.

برق‌کشی مزار شهدای روستای خردمند ملایر

برق‌کشی مزار شهدای روستای خردمند ملایر

برق‌کشی مزار شهدای روستای خردمند ملایر

انتهای پیام
captcha