لاله‌گردانی و اقامه نماز جماعت ظهر اربعین در بین‌الحرمین شیراز
کد خبر: 3927762
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶

لاله‌گردانی و اقامه نماز جماعت ظهر اربعین در بین‌الحرمین شیراز

رئیس كانون مداحان شیراز در تشریح برنامه‌ریزی‌های این كانون برای ایام اربعین، از اقامه نماز جماعت ظهر روز اربعین حسینی در بین‌الحرمین این كلان‌شهر خبر داد.

سعید خائف‌پناه، رئیس كانون مداحان شیراز، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه این كانون با همكاری نهادها، موكب‌ها و هیئات مذهبی اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی در ایام اربعین حسینی كرده است، گفت: نخستین برنامه این كانون برگزاری همایش مداحان شیراز با سخنرانی سنگری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بود.

وی افزود: همچنین در دهه آخر صفر با هماهنگی نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و كانون مداحان استان فارس، هر شب برنامه مداحی و سخنرانی مذهبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خائف‌پناه بیان كرد: علاوه بر این‌ها در شب اربعین حسینی، مراسم لاله‌گردانی خادمان‌ حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) در بین‌الحرمین شیراز برگزار می‌شود.

رئیس كانون مداحان شیراز، همكاری در قرائت دسته‌جمعی زیارت اربعین در صبح روز اربعین حسینی در مساجد، حسینیه‌ها و اماكن مذهبی و همچنین اقامه نماز جماعت ظهر در بین‌الحرمین را از دیگر برنامه‌ریزی‌ها و مشاركت‌های این كانون برشمرد.

وی در پایان تأكید كرد: برای برگزاری مراسم‌ اربعین حسینی و همچنین دهه آخر صفر، فقط از مداحان شیراز و استان فارس استفاده خواهیم كرد.

انتهای پیام
captcha