اعطای اعتبار حمایتی به 37 مؤسسه قرآنی کردستان
کد خبر: 3928884
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

اعطای اعتبار حمایتی به 37 مؤسسه قرآنی کردستان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کردستان از دریافت 37 میلیون تومان در قالب اعتبار حمایتی یک میلیون تومانی به 37 مؤسسه در سطح استان خبر داد.

فرید عزت‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا با اشاره به اوضاع نامطلوب مؤسسات در ایام کرونایی، گفت: متأسفانه به دلیل عدم توانایی در پرداخت اجاره‌بها و سایر هزینه‌های جاری، مؤسسات و کلاس‌های قرآن یکی پس از دیگری در آستانه تعطیلی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: والدین حاضر نیستند فرزندانشان را به کلاس‌های غیرحضوری و مجازی قرآن بفرستند و برای آن هزینه کنند. همین امر موجب کم رونق شدن فعالیت‌ کلاس‌های قرآن شده است. 

عزت‌پور با گلایه از اینکه فعالیت‌های قرآنی جزء اولویت‌های برنامه‌ای و بودجه‌ای سازمان‌ها نیست، بیان کرد: اگر اوضاع به این منوال پیش برود، کلاس‌های قرآن تعطیل خواهد شد.

وی با اشاره به دریافت بسته حمایتی یک میلیون تومانی و واریز آن به حساب 37 مؤسسه استان، بیان کرد: متأسفانه این یک میلیون تومان نیز اعتبار بالایی نیست و گره‌ای از مشکلات مؤسسات باز نمی‌کند. همچنین 15 مؤسسه قرآنی در سطح استان موافقت اصولی دارند، اما به دلیل اینکه هنوز به ثبت قطعی نرسیده‌اند، از این مبلغ حمایتی محروم هستند.

انتهای پیام
captcha