اهدای ۳۵۰۰ ماسک از محل اجرای امینانه نیات واقفین به بیمارستان طالقانی ارومیه
کد خبر: 3930856
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

اهدای ۳۵۰۰ ماسک از محل اجرای امینانه نیات واقفین به بیمارستان طالقانی ارومیه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی از اهدای ۳۵۰۰ ماسک و دو دستگاه ضدعفونی کننده از محل اجرای امینانه نیات واقفین به بیمارستان طالقانی ارومیه خبر داد.

اهدای ۳۵۰۰ عدد ماسک از محل اجرای امینانه نیات واقفین به بیمارستان طالقانی ارومیهحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه وقف سه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک به ارزش ریالی ۵۰ میلیون ریال و دو دستگاه ضدعفونی کننده به ارزش ریالی ۵۰ میلیون ریال از محل اجرای امینانه نیات واقفین به ارزش ریالی به بیمارستان طالقانی ارومیه اهدا شد.

وی افزود: همچنین در این دهه به منظور کمک مالی به ایتام ۴۰۰ میلیون ریال به مراکز نگهداری ایتام معرفی شده از سوی اداره‌کل بهزیستی استان انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی ادامه داد: یکی دیگر از کمک‌های انجام شده در دهه وقف تهیه ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در ارومیه بوده که در کنار آن چهار هزار پرس غذای گرم نیز به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به کمک‌های انجام شده در محرم در ارومیه خاطرنشان کرد: در این ماه ۶۴۱ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته دو میلیون و ۷۳۰ هزار ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه در ارومیه توزیع شد.

حجت‌الاسلام جوانبخت همچنین در این دهه این اداره‌کل برای تهیه ۱۶ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان این شهرستان اقدام کرد که حدود یک میلیارد ریال از این مبلغ از محل جذب کمک‌های مردمی بوده است.

وی با اشاره به توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در ماه رمضان در ارومیه عنوان کرد: ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها دو میلیون ریال بوده و نیز در این مدت ۱۲ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توزیع شد.

گفتنی است، در ارومیه ۲۸۷ موقوفه و دو هزار و ۹۵۱ رقبه وجود دارد.

انتهای پیام
captcha