اهانت به رسول مهربانی توهین به بشریت است
کد خبر: 3932700
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

اهانت به رسول مهربانی توهین به بشریت است

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۵ کرمان اهانت به رسول مهربانی را توهین به بشریت قلمداد کرد و گفت: این رفتار حاکی از ضعف منطق و فقر فکری آنان در مقابل مکتب اسلام است.

به گزارش ایکنا از کرمان،  به نقل از مرکز آموزش ۰۵ استان، حجت‌الاسلام مقدم محمدی‌سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۵ کرمان  بعدازظهر دیروز، 11 آبان‌ماه در مراسم استقبال از سربازان جدیدالورود، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد سراسر نور پیامبر اعظم(ص)، هفته وحدت را یادآور اتحاد و انسجام همه مسلمانان در برابر استکبار جهانی دانست و گفت: دشمنان امروز با ترفندهای مختلف سعی دارند تا میان مسلمانان تفرقه‌افکنی کنند.

وی در ادامه اهانت به رسول مهربانی را توهین به بشریت قلمداد کرد و افزود: این رفتار حاکی از ضعف منطق و فقر فکری آنان در مقابل مکتب اسلام است.

محمدی‌سلیمانی با اشاره به حدیث نبوی درباره خصوصیات مؤمن واقعی و سه خلصت عزت دنیوی، سعادتمندی آخرت و ترس ظالمان از او بیان کرد: به برکت اسلام و قرآن سربازان نیز از زمره مؤمنین ویژه خداوند هستند.

نژاد سروری، جانشین مرکز آموزش 05 نیز خدمت سربازی را امری مهم، با ارزش و از عبادات اسلام برشمرد و گفت: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون از جان گذشتگی شهدا، ایثارگران و سربازان جان بر کف است.

انتهای پیام
captcha