ورودی‌های شهرستان اسدآباد مسدود می‌شوند
کد خبر: 3932802
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
در پی وضعیت بحرانی شیوع کرونا؛

ورودی‌های شهرستان اسدآباد مسدود می‌شوند

فرماندار اسدآباد گفت: با توجه به اینکه روزانه ۶ هزار خودرو از شهر اسدآباد عبور می‌کند باید کنترلی بر مسیرهای ورودی به داخل شهر صورت گرفته و با مسدود کردن این مسیرها به افراد غیربومی اجازه ورود به داخل شهر داده نشود.

ورودی‌های شهرستان اسدآباد مسدود می‌شوندبه گزارش ایکنا از همدان، مجید درویشی، فرماندار اسدآباد، امروز 12 آبان‌ماه، در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان اسدآباد که با حضور اعضا شورای تأمین برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه شهرستان وارد مرحله‌ای بحرانی در زمینه شیوع کرونا شده است که باید با تدبیر جدی وارد شویم.
وی به اهمیت موضوع غربالگری افزود: این مسئله باید از همین لحظه در تمام سطح شهرستان انجام شود و دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در این رابطه باید ورود کند.
درویشی تصریح کرد: با توجه به اینکه روزانه ۶ هزار خودرو از شهر اسدآباد عبور می‌کند کنترلی بر مسیرهای ورودی به داخل شهر صورت گرفته و با مسدود کردن این مسیرها به افراد غیربومی اجازه ورود داده نشود.
وی خاطرنشان کرد: از چهارشنبه به مدت ۱۰ روز گروه‌های شغلی ۲،۳ و ۴ تعطیل خواهند بود و در این زمینه از طریق بلندگو سراسری شهری اطلاع‌رسانی می‌شود.
فرماندار اسدآباد در ادامه گفت: در مسئله تدفین متوفایان در شهرستان ساعت ۶ تا ۸ صبح در نظر گرفته شده است و خارج از این ساعت اجاره تدفین در باغ بهشت وجود ندارد و مسئولیت آن بر عهده شهرداری است که در این راستا از خانواده میت نیز تعهد کتبی برای رعایت پروتکل‌ها گرفته می‌شود.

انتهای پیام
captcha