مشق همدلی خیرین طالقانی
کد خبر: 3933905
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

مشق همدلی خیرین طالقانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز، گفت: 50 تبلت به ارزش ریالی 200 میلیون تومان توسط مرکز نیکوکاری منتظران طالقان باهم افزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

مشق همدلی خیرین طالقانی

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز، امروز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به بهره‌مندی ۱۷۰ نیازمند و مددجوی البرزی از خدمات مستمر مرکز نیکوکاری منتظران طالقان گفت: به همت خیرین این مرکز ۵۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند طالقان اهداء شد.
وی با اشاره به اینکه این مرکز با ریاست امام‌جمعه محترم طالقان از ابتدای سال جاری به نیازمندان و مددجویان خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: این مرکز با استفاده از ظرفیت خیران در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان و ارائه خدمات متنوع در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به محرومان فعالیت می‌کنند.
این مسئول با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، افزود: حدود سی درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار دارد، یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت 3557، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷، کد دستوری# ۰۲۶۸۸۷۷ و ثبت درخواست کمک در سامانه 137 شهرداری استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha