برگزاری کارگاه «بررسی مفهوم اسلام در جامعه بانوان» در عراق
کد خبر: 3934128
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

برگزاری کارگاه «بررسی مفهوم اسلام در جامعه بانوان» در عراق

 آستان مقدس عباسی کارگاهی را ویژه بانوان با عنوان «مفهوم دین اسلام و اهمیت آن در جامعه بانوان» در کربلا راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی الکفیل، اداره امور فکری و فرهنگی آستان مقدس عباسی با همکاری مرکز آموزش مجازی دروس حوزوی میراث انبیاء(ع) و حضور شماری از بانوان عراقی از استان‌های مختلف این کشور، کارگاهی فرهنگی راه‌اندازی کرد.
 
در این کارگاه فرهنگی شیخ «حارث الداحی»، مدیر انجمن فرهنگی القمر وابسته به آستان عباسی، سخنانی را با عنوان «مفهوم دین اسلام و اهمیت آن در جامعه بانوان» ارائه کرد.
 
شیخ الداحی در این باره گفت: انجمن فرهنگی القمر میزبان گروهی از بانوان عراقی متشکل از هشتاد شرکت‌کننده با تخصص‌های مختلف از استان‌های نجف و بابل و چند استان دیگر عراق بود و یک کارگاه فرهنگی کامل برای آنها با موضوع بررسی مفهوم دین اسلام و حمایت از جامعه ایمانی بانوان تشکیل شد.
 
وی افزود: آستان مقدس عباسی به مسائل ویژه بانوان اهتمام خاصی می‌ورزد و خدمات ویژه‌ای را برای آنها در نظر گرفته است. وظیفه ما نیز تبیین اهمیت اندیشه و فرهنگ اسلامی برای تمام گروه‌های جامعه و بررسی مسائل جدید جامعه و مشکلات موجود است.
انتهای پیام
captcha