دوره آموزشی «تحقیق و توسعه R&D» برگزار می‌شود
کد خبر: 3934214
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
به همت جهاددانشگاهی اردبیل؛

دوره آموزشی «تحقیق و توسعه R&D» برگزار می‌شود

معاون فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی پیشرفته «تحقیق و توسعه و نقش و استقرار آن در بنگاه‌های صنعتی و معدنی کشور» خبر داد.

دوره آموزشی «تحقیق و توسعه R&D» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران محمدی، معاون فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۱۹ آبان‌ماه در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: این دوره آموزشی به همت مرکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی جهاددانشگاهی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل و با هدف آشنایی با اصول، تعاریف و مبانی تحقیقات توسعه ای، نقش و جایگاه واحد تحقیق و توسعه در رقابت پذیری و چگونگی سازماندهی و استقرار آن در بنگاه‌های اقتصادی برگزار می‌شود.

وی طول مدت این دوره آموزشی را ۴۰ ساعت عنوان و تصریح کرد: مدیران، مسئولان، کارشناسان تحقیق و توسعه واحد‌های صنعتی و معدنی با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس می‌توانند در دوره تحقیق و توسعه R&D که پیش نیاز دریافت پروانه مرتبط از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل است، شرکت کنند.

معاون فناوری مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند از ۲۰ الی ۳۰ آبان ماه جاری با مراجعه به سایت http://jdrouyesh.ir/reg نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

محمدی یادآور شد: این دوره از اول آذرماه جاری در سامانه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی http://amjad.jde.ir/ar به صورت آنلاین برگزار و به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر و رسمی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha