انتصاب دبیر هنری دومین جشنواره‌ ملی چلچراغ آسمانی
کد خبر: 3935541
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

انتصاب دبیر هنری دومین جشنواره‌ ملی چلچراغ آسمانی

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد در حکمی، حجت‌الاسلام حسین سلیمانی را به عنوان دبیر هنری دومین جشنواره ملی چلچراغ آسمانی منصوب کرد.

انتصاب دبیر هنری دومین جشنواره‌ ملی چلچراغ آسمانی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد در حکمی حجت‌الاسلام حسین سلیمانی را به عنوان دبیر هنری دومین جشنواره ملی چلچراغ آسمانی منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است؛ در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع) و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی هر ساله جشنواره فرهنگی هنری و رسانه‌ای آیات را با مشارکت و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، نهادها و موسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می کند. بر این اساس و بنا به پیشنهاد مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج و با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر هنری دومین جشنواره ملی چلچراغ آسمانی منصوب می‌کنم.
یادآور می‌شود اولین جشنواره قرآنی «چلچراغ آسمانی» سال گذشته به منظور زمینه‌سازی برای تولید آثار چندرسانه‌ای قرآنی، حمایت از تولیدکنندگان محتوای جذاب قرآنی در فضای مجازی، شناسایی استعدادهای برتر در زمینه تولید محتوای رسانه‌ای با محوریت قرآنی و تشویق خانواده‌ها و نونهالان به منظور تولید محتوای رسانه‌ای مرتبط با فعالیت قرآنی و نشر آن در فضای مجازی برگزار ‌شد.

انتهای پیام
captcha