خدمات‌ رایگان کلینیک «شهید قاسم سلیمانی» به نیازمندان در لالجین
کد خبر: 3937315
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
به‌مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

خدمات‌ رایگان کلینیک «شهید قاسم سلیمانی» به نیازمندان در لالجین

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‎آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین از خدمت‌رسانی و فعالیت جهادگران در قالب کلینیک تخصصی شهید قاسم سلیمانی در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر خبر داد.

فعالیت و خدمت‌رسانی کلینیک تخصصی «شهید قاسم سلیمانی» در لالجینعلی یوسفی‌کیا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‎آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به‌مناسبت هفته بسیج و در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر خدماتی پیش‌بینی شده است که این فعالیت‌ها در قالب کلینیک تخصصی شهید قاسم سلیمانی ارائه خدمت می‌کند.

وی افزود: با هماهنگی انجام‌ شده با مؤسسات، نهادها و سازمان‌های خدماتی و حمایتی، شامل خدمات پزشکی، ارجاع به پزشک متخصص، چشم‌پزشکی، دندان‌پزشکی و تأمین داروی رایگان، مشاوره حقوقی، میز خدمت مسئولان، مشاوره خانواده، تأمین بسته غذایی، مشاوره روانشناسی و تحصیلی انجام شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‎آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین ادامه داد: ارائه خدمات به خانواده‌های آسیب‌پذیر، مشاوره کاریابی، ارائه خدمات آموزشی توسط معلمان جهادگر و مشاوره املاک به اقشار آسیب‌پذیر در منطقه لالجین به‌صورت رایگان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لالجین در روز گذشته، چهارم آذر ماه از سوی این کلینیک ارائه شد.

یوسفی‌کیا راه‌اندازی کلینیک تخصصی شهید حاج قاسم سلیمانی را نگاه ویژه به مناطق حاشیه شهر دانست و گفت: در این مناطق بیشتر اهالی آن از خدمات و امکانات محروم هستند، یکی از مأموریت‌های بسیج حمایت از مردم محروم و امیدبخشی به آن‌ها است.

انتهای پیام
captcha