دشمن با ترور نمی‌تواند رشد علمی کشور را متوقف کند
کد خبر: 3937877
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۳

دشمن با ترور نمی‌تواند رشد علمی کشور را متوقف کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: دشمن با ترور شخصیت‌های علمی ما نمی‌تواند رشد علمی کشور را متوقف کند.

دشمن با ترور نمی‌تواند رشد علمی کشور را متوقف کندمرتضی قائمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند بزرگ و تأثیرگذار هسته‌ای کشور، گفت: دشمنان وقتی از راه‌های مختلف تلاش می‌کنند رشد علمی، فناوری و نظامی کشور را محدود کنند و مانع رشد و توسعه کشور شوند اما به نتیجه نمی‌رسند و از راه‌های ناجوانمردانه می‌خواهند به این هدف دست یابند.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند با ترور ناجوانمردانه شخصیت‌های علمی کشور همچون دکتر فخری‌زاده که توان علمی بابا، هوش و اخلاص فراوانی داشتند، رشد علمی کشور را متوقف کنند اما به لطف خداوند هرگز موفق نخواهند شد.

قائمی تأکید کرد: ما در کشور جوانان توانمند و ایثارگری داریم که زمینه فخری‌زاده شدن را دارند که با تکیه به این توان داخلی راه دانشمندان هسته‌ای را ادامه خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن هرگز تلاش خود را برای ترور دانشمندان هسته‌ای ما متوقف نکرده است، افزود: پس از ترور دانشمندان هسته‌ای ما در سال‌های گذشته حفاظت از دانشمندان هسته‌ای به‌طور هوشمندانه‌تری ادامه یافت و تلاش دشمن را برای توقف رشد علمی از بین برد.

قائمی بیان کرد: دشمنان همواره در حال برنامه‌ریزی برای ترور دانشمندان ما و توقف رشد علمی هستند، اما به فضل خداوند خون این شهیدان انگیزه جوانان ما را برای تلاش در حوزه علمی دوچندان خواهد کرد.

یادآور می‌شود، دانشمند فقید محسن فخری‌زاده، معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه، هفتم آذرماه به دست تروریست‌های جنایتکار به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha