دشمن دچار تحلیل غلط محاسباتی است
کد خبر: 3937913
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

دشمن دچار تحلیل غلط محاسباتی است

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا در پی ترور دکتر فخری زاده، با بیان اینکه دشمن دچار تحلیل غلط محاسباتی است، گفت: طی ماه‌های اخیر تحریم تسلیحاتی برداشته شده و همین موضوع دشمن را به رعب و وحشت انداخته است اما دشمن با ترور دانشمندان ما نمی‌تواند حرکت انقلاب را متوقف کند.

دشمن دچار تحلیل غلط محاسباتی استعلی‌اکبر عروتی موفق، معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک و تسلیت به جامعه علمی کشور گفت: شهادت زیبنده دانشمندانی چون دکتر فخری زاده است که از وقتی چشم باز کرده‌اند حامی انقلاب بوده‌اند.
وی با بیان اینکه جامعه علمی کشور سرمایه ارزشمندی را از دست داده است، افزود: دشمنان انقلاب از ابتدای شکل‌گیری انقلاب با شیوه‌های مختلفی در مقابل ما ایستاده‌اند که یکی از این شیوه‌ها ترور بوده است.
وی به ترورهای برنامه‌ریزی شده دشمن اشاره کرد و گفت: از اوایل انقلاب تاکنون دشمن با ترور شهید بهشتی و یارانش، ترور شهید باهنر و شهید رجایی، ترور دانشمندان هسته‌ای و اخیرا نیز با ترور دکتر فخری زاده قصد ضربه زدن به کشور و انقلاب را داشته اما با این ترورها هیچگاه حرکت انقلاب متوقف نشده و همواره حمایت مردم از این انقلاب گسترده‌تر شده است.
عروتی خاطرنشان کرد: این بازدارندگی راهبردی در انقلاب اسلامی است که خار چشم دشمنان شده و در حقیقت ترور نهایت ضعف و درماندگی آنها را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: با ترور هر یک از دانشمندان کشور، شاگردان آنها پرچم علم را به اهتزار در خواهند آورد.
وی درباره هدف دشمنان از ترور دانشمند هسته‌ای کشور، گفت: طی ماه‌های اخیر تحریم تسلیحاتی برداشته شده وهمین موضوع دشمن را به رعب و وحشت انداخته و از آنجایی که دشمن تصور می‌کند صنعت پهبادی ما قائل به یک نفر است درحالی که رشد علمی و تکنولوژی یک امر نهادینه شده در کشور است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن دچار خطای استراتژیک است، افزود: با شهادت یک نفر جلوی رشد علمی و بالندگی در کشور گرفته نخواهد شد.
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: دشمن با این ترور می‌خواهد ایران را به یک عکس‌العمل دعوت کند تا از این طریق فضای بین‌المللی را علیه ما قرار دهد که البته این نقشه آنها نیز با هوشیاری رهبر و مسئولین کشور نقشه بر آب خواهد شد.

انتهای پیام
captcha