کمیسیون حقوقی مجلس پیگیر حرکت مغرضانه دشمن در ترور شهید فخری‌زاده باشد
کد خبر: 3938025
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

کمیسیون حقوقی مجلس پیگیر حرکت مغرضانه دشمن در ترور شهید فخری‌زاده باشد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون حقوقی مجلس باید پیگیر حرکت کورکورانه و مغرضانه دشمن در ترور و به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای کشورمان باشد.

کمیسیون حقوقی مجلس پیگیر حرکت مغرضانه دشمن در ترور شهید فخری‌زاده باشدکیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، بیان کرد: سردمداران غربی که حقوق بشر را دستاویز خود کرده‌اند اکنون به‌صورت ددمنشانه، وانت نیسانی را مملو از مواد منفجره می‌کنند و علاوه بر آن دو گروه مسلح را در دو طرف جاده و تنها راه خروج در کمین می‌گذارند تا این دانشمند بزرگ ما را به شهادت برسانند.

وی افزود: شهید محسن فخری‌زاده یکی از تأثیرگذارترین دانشمندان تحقیقات علمی، پژوهشی و صنعت دفاعی ایران بود که به‌عنوان رئیس سازمان پژوهش وزارت دفاع نقش بی‌بدیلی در به سرانجام رساندن طرح‌های مختلف داشت و با اقدامات خود توانست توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

سرمدی یادآور شد: دشمن هرگز تلاش خود را برای ترور دانشمندان هسته‌ای ما متوقف نکرده است و در تلاش است تا رشد علمی کشور را متوقف کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت علمی کشور دلیل این ترور دانشمند هسته‌ای بود، گفت: به نظر من این حمله تروریستی و خصومت دشمنان باعث حرکت مشتاقانه‌تر جوانان جمهوری اسلامی ایران به سمت مراکز علمی خواهد شد.

سرمدی در پایان یادآور شد: کمیسیون حقوقی مجلس باید پیگیر این حرکت کورکورانه و البته مغرضانه دشمن باشد.

انتهای پیام
captcha