دم از مذاکره زدن اتصال به شبکه نفوذ دشمن در کشور است
کد خبر: 3938270
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

دم از مذاکره زدن اتصال به شبکه نفوذ دشمن در کشور است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از برجام هیچ تحریمی برداشته نشده و غربی‌ها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند، گفت: کسی در داخل از آنان سؤال نکرد که چرا تعهداتشان را زیر پا گذاشتند کسانی که بعد از ماجرای ترور شهید فخری‌زاده دم از مذاکره بزنند یا نمی‌فهمند یا در شبکه نفوذ قرار دارند.

دم از مذاکره زدن اتصال به شبکه نفوذ دشمن در کشور استهادی بیگی‌نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تسلیت شهادت شهید محسن فخری‌زاده این ترور را محکوم و آن را ناجوانمردانه دانست و اظهار کرد: امروز باید با بصیرت و آگاهی بیشتر حرکت‌های دشمن علیه ملت را بشناسیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دشمنان همواره یک مسیر پیوسته را علیه ایران اسلامی در پیش گرفته‌اند، گفت: آنها در این بین برنامه‌ریزی کرده‌اند که دو مؤلفه پیشرفت و قوی شدن کشور را از بین ببرند.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه غرب و کشورهای توسعه یافته از توسعه، پیشرفت و قدرت یافتن کشور ما نگران هستند، اظهار کرد: در واقع نگرش و نوع تفکر آمریکا و سردمداران آن و حتی کشورهای اروپایی این بوده که همیشه خود را بالاتر دانسته و کشورهایی مانند ایران را زیر سلطه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه آنها هرگز نمی‌‌خواهند پیشرفت و موفقیت کشور ما را ببیند، گفت: علاوه بر این حتی می‌خواهند از نظر اقتصادی نیز ما وابسته به آنها باشیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دشمنان ایران می‌خواهند قدرت موشکی، هسته‌‌ای، نظامی و... را از ما حذف کنند و با این تفکر دست به ترور شخصیت‌های بزرگی که قدرت ما هستند می‌زنند، افزود: حاج قاسم سلیمانی نماد قدرت و صلابت ایران اسلامی بود و دشمن حاج قاسم را ترور کرد تا قدرت ایران را تضعیف کند.

وی اضافه کرد: نماد قدرت نظامی ما سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد قدرت موشکی ما شهید طهرانی، نماد قدرت هسته‌ای ما شهید شهریاری، شهید محسن فخری‌زاده و... هستند و آنها نمی‌خواهند ما قدرت داشته باشیم و به‌دنبال حذف این نمادها هستند تا مؤلفه‌های پیشرفت ایران را از بین ببرند و به این دلیل دست به ترور این شخصیت‌ها می‌زنند.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه شهادت این مردان بزرگ آخرین شهادت نیست و دشمن همچنان کینه‌توزی‌های خود را ادامه می‌دهند، گفت: تنها راه غلبه بر دشمن خودباوری، توسعه علم و فن‌آوری هسته‌ای، موشکی، نظامی و سایر علوم و مؤلفه‌های آن است.

وی با اشاره به اینکه هنگامی که تعداد دانشمندان ما انگشت‌نما بوده و به چند نفر محدود باشد دشمن درصدد از بین بردن آنان است، افزود: تربیت و پرورش نخبگان و افزایش دانشمندان ما برای پیشرفت و قدرت کشور یک ضرورت است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امروز جوانان این مرز و بوم با توکل بر خدا و اتکا به داشته‌های خود قله‌های موفقیت را طی می‌کنند، گفت: دشمن از پیشرفت ما می‌ترسد و بداند که با شهادت مردان بزرگ اراده و عزم این ملت قوی‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال‌های متمادی است که قطع‌نامه‌هایی علیه ایران از سوی سازمان‌های بین‌المللی و آمریکا وضع شده تا ما در حوزه هسته‌ای و موشکی کاری از پیش نبریم و یا تعلیق کامل باشیم، اظهار کرد: باید بدانیم مذاکره با دشمن هیچ فایده‌ای برای ما نداشته و نخواهد داشت چراکه دشمن همان دشمن است.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر برخورد قاطع با مسببان شهادت شهید فخری‌زاده، گفت: در این شرایط حتما باید عوامل و کسانی که به‌دنبال ناامن‌سازی داخل کشور هستند برخورد شود، اگر با مسببان برخورد نکنیم و دشمن در درون کشور خودمان و هموطنان ما را ترور کند و ما پاسخی ندهیم باز این خیال خام را به سر دارد و این اقدامات ادامه‌دار خواهد بود.

بیگی‌نژاد اشاره کرد: بعد از برجام هیچ تحریمی برداشته نشده و غربی‌ها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند و در مقابل نیز کسی در داخل از آنان سؤال نکرد که چرا تعهداتشان را زیر پا گذاشتند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مشخص است چه کسانی دست به این ترورها می‌زنند، گفت: نمی‌دانیم در مقابل این اقدامات دشمن چرا هنوز برخی دم از مذاکره می‌زنند این افراد یا نمی‌فهمند یا در شبکه نفوذ قرار دارند.

انتهای پیام
captcha