حذف فیزیکی؛ راهکار استکبار برای مبارزه با عناصر اثرگذار کشور
کد خبر: 3938437
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

حذف فیزیکی؛ راهکار استکبار برای مبارزه با عناصر اثرگذار کشور

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امثال شهید فخری‌زاده در پی رساندن کشور به استقلال و دفع سلطه بیگانگان هستند، گفت: دشمنی آمریکا با کشور ما ذاتی است و دشمن فقط با استفاده از راهکار حذف فیزیکی عناصر اثرگذار با ما مقابله می‌کند، چراکه آنها به‌ هیچ‌ وجه در مقابل استکبار سر خم نمی‌کنند.

حذف فیزیکی؛ راهکار استکبار برای مبارزه با عناصر اثرگذار کشورحجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برجام و مذاکرات ایران و آمریکا، گفت: این مذاکرات هیچ نتیجه‌ای برای کشور ما نداشت، جز اینکه تمامی ابهامات را در مورد دوستی آمریکا با ایران برطرف و چهره پلید استکبار جهانی را برای همگان آشکار کرد.

وی ادامه داد: برخی تصور می‌کردند راه برون‌رفت از مشکلات کشور اتکای به بیگانگان و تعامل با استکبار است که با نتیجه نیافتن تمامی مذاکرات چهره پلید استکبار برای همه روشن شد. قابل‌ اعتماد نبودن آمریکا برای رهبر انقلاب و توده عظیم مردم کاملاً روشن بود اما رهبر معظم انقلاب قصد داشتند چهره استکبار برای افرادی که امید به مذاکرات داشتند آشکار شود.

دشمنی آمریکا با انقلاب ایران ذاتی است

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با انقلاب ایران ذاتی است، گفت: تغییر ریاست‌جمهوری‌ها تغییری در این دشمنی ذاتی نخواهد داشت چراکه انقلاب اسلامی خواستار از بین رفتن تفکر استبدادی است و این اختلاف اندیشه و گفتمان ما با آمریکا هیچ‌گاه با مذاکره حل نخواهد شد. انقلاب اسلامی ایران خواستار تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان است که این موضوع با تفکر استکبار در تضاد است.

نظیری با اشاره به اینکه روی کار آمدن بایدن نباید چراغ سبزی برای برخی افراد در داخل کشور باشد که دوباره به مذاکره برگردیم، یادآور شد: اندیشه تعامل و گفتمان با دشمن از نوع دموکرات باشد یا جمهوری‌خواه، اندیشه‌ای غلط است و هیچ نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت. در جریان برجام دیده شد که مذاکرات با استکبار چه خسارت‌های جبران‌ناپذیری به کشور وارد کرد و شرایط اقتصادی ما را بدتر در پرتگاه قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه امثال شهید فخری‌زاده در پی رساندن کشور به استقلال و دفع سلطه بیگانگان هستند، افزود: دشمن تنها با راهکار حذف فیزیکی می‌توانست با عناصر اثرگذار کشور ما مقابله کند چراکه آن‌ها به‌ هیچ‌ وجه سر در مقابل استکبار خم نمی‌کردند.

هراس دشمن از ورود جدی شهید فخری‌زاده به مسئله کرونا

وی ادامه داد: شهید فخری‌زاده شخصیتی شاخص در حوزه فعالیت‌های علمی، دفاعی و فناوری بود، ترور ایشان خسارت سنگینی به حوزه علمی کشور ما وارد کرد. همچنین، دشمن از گذشته در پی ترور اشخاصی همچون شهید فخری‌زاده بود، افزود: افرادی همچون ایشان در حوزه هدایت فکری جامعه و بازگشایی مرزهای دانش، اثرگذار بودند که دشمن از روحیه ایستادگی آن‌ها هراسناک بود و تنها راه مقابله با ایشان را حذف فیزیکی وی می‌دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه شهید فخری‌زاده ورود جدی به مسئله کرونا داشت و توانسته بود کیت تشخیص کرونا و واکسن آن را طراحی کند، اظهار کرد: در حال حاضر کرونا مسئله جدی بشریت است و ورود جدی شهید فخری‌زاده به این موضوع دشمن را هراسناک کرده بود.

وی ترور شهید فخری‌زاده را ضربه پایانی ترامپ به کشور خواند و گفت: با روی کار آمدن بایدن از داخل کشور پیام‌های نویدبخشی برای تعامل با آمریکا به خارج از مرزها رفته که باید گفت تفکر انقلاب اسلامی با تفکر استکبار قابل تعامل نیست.

انتهای پیام
captcha