مرحوم جعفرالهادی عمر خود را صرف خدمت به اسلام کرد
کد خبر: 3938905
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
آیت‌الله هادوی:

مرحوم جعفرالهادی عمر خود را صرف خدمت به اسلام کرد

آیت‌الله هادوی تهرانی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرالهادی را تسلیت گفت و تاکید کرد: آن دانشمند فرزانه عمری طولانی در خدمت به اسلام و مسلمین سپری کرد، بی آن که داعیه‌ای داشته باشد.

مرحوم جعفرالهادی عمر خود را صرف خدمت به اسلام کردبه گزارش ایکنا از قم، متن پیام آیت‌الله هادوی تهرانی در پی ارتحال حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر الهادی خوشنویس به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ارتحال صديق صادق، علامه به حق ناطق، حضرت حجةالاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر الهادی خوشنویس رحمة الله علیه موجب  تاسف و تأثر فراوان گردید. آن دانشمند فرزانه عمری طولانی در خدمت به اسلام و مسلمین سپری کرد، بی آن که داعیه‌ای داشته باشد. مردی پرتلاش و سخت کوش و یک عالم عامل و مخلص کامل بود. بنده سال‌ها شاهد مجاهدت‌های عالمانه و تلاش‌های مخلصانه آن عزیز در راستای معرفی اسلام ناب محمدی و مکتب نورانی اهل بیت علیهم السلام بوده‌ام. 
 
این جانب ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به تمامی مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم به ویژه رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی و بالاخص حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی دام ظله العالی و خانواده محترم آن مرحوم به ویژه حضرات اخوان دانشمند طبسی دامت توفیقاتهم، برای آن دوست دوست داشتنی سفر کرده حشر با محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم و برای تمام بازماندگان محترم صبر جميل و اجر جزیل از درگاه ایزد بی بدیل خواستارم.
 
مهدی هادوی تهرانی
 
قم آشیانه آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم 
 
13 آذرماه 1399
انتهای پیام
captcha