ادامه راه امام(ره) نیازمند بازخوانی وصیت‌نامه بنیانگذار انقلاب است
کد خبر: 3939901
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

ادامه راه امام(ره) نیازمند بازخوانی وصیت‌نامه بنیانگذار انقلاب است

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در مورد قرائت و بازخوانی وصیت نامه الهی سیاسی امام(ره) گفت: برای ادامه راه امام(ره) و اینکه دچار اشتباه در تمییز مسایل نشویم باید وصیت‌نامه امام(ره) را بازخوانی کنیم.

به گزارش ایکنا، نشست خبری حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، صبح امروز، سه‌شنبه ۱۸ آذر، در محل این سازمان برگزارشد.

در ابتدا سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، ضمن خوش‌آمد و خیرمقدم به اصحاب رسانه حاضر در نشست خبری بر نقش مهم و محوری خبرنگاران در اعتماد‌سازی در سطح جامعه و بیان واقعیت‌ها و جلوگیری از تحریف و همچنین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و آگاهی‌بخشی و انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌ها تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره) تأکید کرد: وصیت‌نامه سیاسی الهی ایشان برنامه جامع توسعه و پیشرفت و عزت و سربلندی است و لازم است همه افراد جامعه خصوصاً جوانان با محتوای این میراث ارزشمند و گرانبهای امام(ره) آشنا شوند.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به رسالت سازمان عقیدتی سیاسی که اجرا کردن تدابیر و فرمان‌های مقام معظم رهبری در این سازمان است گفت: اولین انتظار رهبری از بنده در این سازمان ارتقای هوشیاری، بصیرت دینی و انقلابی کارکنان خدوم نیروی انتظامی و خانواده‌هایشان است.

وی در تشریح این وظیفه افزود: فرمانده معظم کل قوا بر بصیرت دینی تأکید کردند نه بصیرت معرفتی؛ یعنی اینکه دشمن و دوست را بشناسیم و بهترین منبع بصیرت یعنی شناخت دوست و دشمن فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی افزود: اگر کسی هیچ منبع نداشته باشد، ولی به کلمات و صحبت‌های امام(ره) گوش بدهد همین مسئله بصیرت‌بخش است.

وی تصریح کرد: کسانی که دچار انحراف می‌شوند و دوست را دشمن و دشمن را دوست می‌دانند، بیّنات و اصول فکری امام(ره) را کنار گذاشته‌اند که دچار چنین خطایی می‌شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با اشاره به ایجاد تمدن اسلامی و ترسیم آرمان‌ها گفت: رسیدن به ایجاد تمدن اسلامی طبق نظر مقام معظم رهبری دیگر با قدرت جنگ و قدرت زورگویانه نیست و قدرت فکر اینجا حرف اول را می‌زند.

ادیانی با ذکر حدیث امام علی علیه السلام اظهار کرد: فقط افراد اهل بصیرت و علم می‌توانند پرچم را بلند کنند.

سید علیرضا ادیانی دومین منبع بصیرت را صحبت‌های مقام معظم رهبری دانست و با اشاره به خاطره آیت‌الله حسن زاده آملی گفت: رهبران الهی به بهشت دعوت می‌کنند نه به جهنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در مورد قرائت و بازخوانی وصیت نامه الهی سیاسی امام(ره) و توصیه اکید به آحاد و اقشار مختلف مردم، اهمیت بازخوانی وصیت‌نامه الهی و سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب را تشریح کرد.

وی امینت اخلاقی و امنیت سیاسی و پاسداری از ارزش‌های انقلاب را از وظایف نیروی انتظامی دانست و افزود: معتقدم برای ادامه راه امام(ره) و اینکه دچار اشتباه در تمیز مسائل نشویم، باید وصیت‌نامه را بازخوانی کنیم.

ادیانی در پایان با اشاره به نزدیکی دهه فجر و سالگرد انقلاب اسلامی گفت: خوشحالیم که توانستیم در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی گامی در این رابطه برداریم. در هر حال در طرح نهضت بازخوانی وصیت نامه امام(ره) که یکم تا دهم دی ماه برگزار می‌شود، کلیه کارکنان خدوم ناجا و خانواده‌های محترم آنان با متن و محتوای وصیت نامه حضرت امام آشنا می‌شوند و به 1650 نفر از برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha