حمایت یک میلیارد و 800 میلیون تومانی خیران اسدآبادی از ایتام و محسنین
کد خبر: 3943438
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
در هشت ماه نخست امسال؛

حمایت یک میلیارد و 800 میلیون تومانی خیران اسدآبادی از ایتام و محسنین

فرماندار اسدآباد اظهار کرد: حامیان طرح اکرام و ایتام این شهرستان مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی را به فرزندان معنوی خود در هشت ماه ابتدای امسال پرداخت کرده‌اند.

حمایت 1 میلیارد و 800 میلیون تومانی خیران اسدآبادی از ایتام و محسنینبه گزارش ایکنا از همدان، سلطانعلی هادی، مدیر مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) شهرستات اسدآباد، امروز، ششم دی‌ماه در جلسه طرح پویش «ایران مهربان هر کارمند یک فرزند معنوی» با ارائه گزارشی از روند کاری این مؤسسه، اظهار کرد: در طی یک ماهه آذرماه امسال حامیان و سرپرستان ایتام 75 میلیون ریال پرداختی به آنان داشتند که به حسابشان واریز شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح «نان مهربانی» در این شهرستان که با همکاری برخی از نانوایی‌ها برگزار شد، تصریح کرد: طی یک ماه گذشته دو هزار و 500 قرص نان در بین نیازمندان توزیع شده است.

هادی اظهار کرد: 50 بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، رب و سویا به ارزش مجموعاً 100 میلیون ریال در بین نیازمندان اهدا شد.

وی افزود: در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برای تحصیل مجازی، یک دستگاه تبلت به ارزش 25 میلیون ریال خریداری و اهدا شده است.

مدیر مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و مشارکت این مؤسسه در این طرح، یادآور شد: در این راستا دو کپسول اکسیژن برای استفاده بیماران نیازمند کرونایی خریداری و اهدا شد.

وی همچنین از تهیه و توزیع ۱۷۰ بسته گوشت به ارزش 85 میلیون ریال در بین نیازمندان خبر داد.

حمایت 1 میلیارد و 800 میلیون تومانی خیران اسدآبادی از ایتام و محسنین

سعید کتابی، فرماندار اسدآباد نیز در این جلسه اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد دو هزار و 902 نفر حامی نیکوکار، 731 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌ دارند که از این تعداد حامی 1700 نفر از تهران و 1200 نفر از اسدآباد و همدان هستند.

فرماندار اسدآباد خبر داد: حامیان طرح اکرام و ایتام این شهرستان مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی را به فرزندان معنوی خود در هشت ماه ابتدای امسال پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به وجود 402 فرزند نیازمند غیر یتیم و 329 نفر فرزند طرح ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد، افزود: سهمیه جذب خیرین طرح اکرام و ایتام امسال شهرستان چهار هزار نفر بوده که تاکنون در این راستا دو هزار و 900 حامی نیک‌اندیش جذب شده و بیشترین افراد حامی از بین قشر فرهنگیان بوده است که ماهیانه 11 میلیون تومان به‌ حساب اکرام و ایتام واریز می‌کنند.

انتهای پیام
captcha