اهدای یک هزار بسته معیشتی به نیازمندان ملایری
کد خبر: 3945397
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
در طرح «سوگواره یاس نبوی»؛

اهدای یک هزار بسته معیشتی به نیازمندان ملایری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع یک هزار سبد معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند در طرح سوگواره یاس نبوی خبر داد و گفت: این سبدهای معیشتی با عنوان طرح تبرکات فاطمی و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه انجام خواهد شد.

توزیع هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ملایریپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه سوگواره یاس نبوی همه‌ ساله همزمان با ایام فاطمیه از سوی اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود، اظهار کرد: امسال نیز این طرح همزمان با ایام فاطمیه دوم اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به محدودیت‌ها و شیوع کرونا برنامه‌ها محدودتر از سال‌های گذشته است، افزود: سیاه‌پوش کردن و فضاسازی بقاع متبرکه شاخص شهرستان در ایام فاطمیه از جمله اقدامات است.

جعفری با اشاره به اینکه قرار است یک هزار سبد معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند در طرح سوگواره یاس نبوی توزیع شود، افزود: این سبدهای معیشتی با عنوان طرح تبرکات فاطمی و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای هر کدام از این بسته‌ها 350 هزار تومان هزینه شده و جمع هزینه‌های این بسته‌ها 350 میلیون تومان از محل موقوفات و در راستای نیت واقف مرحوم شادروان سیف‌الدوله است.

جعفری تصریح کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه برنامه‌های مناسبتی را در فضای مجازی و در دو کانال امامزاده عبدالله و تکیه ابوالفضل(ع) ملایر داریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: همچنین راه‌اندازی کاروان سوگواران یاس نبوی به‌صورت پخش ادعیه مرثیه‌سرایی و... در سطح شهر و مراکز درمانی و نقاط حاشیه شهر از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ایام فاطمیه و طرح سوگواره یاس نبوی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha