درخشش فرهنگیان فارس در جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران كرونا
کد خبر: 3945723
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

درخشش فرهنگیان فارس در جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران كرونا

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس از كسب رتبه نخست این سازمان در جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران كرونا در سطح كشور خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، ناصر جوكار، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس امروز، 15 دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران كرونا به‌همت سازمان بسیج فرهنگیان و دانشگاه فرهنگیان در سطح كشور اجرا شد.

وی با بیان اینكه در این جشنواره فرهنگیان 32 استان مشاركت داشتند، گفت: در این جشنواره ملی بیش از 7 هزار اثر از کل استان‌ها به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد بیش از هزار و 450 اثر متعلق به استان فارس بود.

جوکار با تصریح اینكه سازمان بسیج فرهنگیان فارس هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت آثار در کشور حایز رتبه نخست شد، گفت: 145 اثر فرهنگیان فارس به ثبت نهایی در کشور رسید که از این میان 5 اثر حایز رتبه برتر کشوری شدند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در پایان اسامی برگزیدگان استان فارس در این جشنواره را اعلام كرد و گفت: صدیقه بهزادی از مرودشت، رعنا رضایی از ارسنجان، رویا رنجبر از استهبان، محمد یاراحمدی از نی‌ریز و مرتضی حشمت‌پور از لارستان 5 فرهنگی برگزیده کشوری از استان فارس هستند.

انتهای پیام
captcha