اجرای مرحله کشوری مسابقات قرآن سپاه تا پایان سال
کد خبر: 3946602
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
دیانت خبر داد:

اجرای مرحله کشوری مسابقات قرآن سپاه تا پایان سال

مدیر دارالقرآن سپاه از برگزاری مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی مسابقات قرآن سپاه در رده‌های مختلف خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده است تا مرحله سراسری این مسابقات در اواخر بهمن‌ و اوایل اسفندماه به یکی از دو روش مجازی یا حضوری برگزار شود.

سرهنگ دوم محمد دیانت مدیر دارالقرآن سپاه

سرهنگ‌دوم محمد دیانت، مدیر دارالقرآن سپاه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون مقدماتی رشته مفاهیم سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن سپاه گفت: این آزمون 24 دی‌ماه به صورت حضوری در رده‌های مختلف سپاه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منبع این آزمون جزء 23 قرآن است، افزود: این آزمون با حضور حدود 500 نفر و در سطح یک (ویژه دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم) و سطح دو (ویژه دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم) به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شود.

دیانت همچنین در مورد برپایی مرحله نیمه‌نهایی و نهایی این مسابقات در رشته‌های آوایی نیز تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است تا مرحله نهایی این مسابقات که با حضور برگزیدگان نیروهای مختلف سپاه خواهد بود، اواخر بهمن و اوایل اسفند برگزار شود.

مدیر دارالقرآن سپاه با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا این مسابقات به صورت حضوری برگزار شود، بیان کرد: اگر پروتکل‌های بهداشتی اجازه دهد مسابقات را به صورت حضوری و به میزبانی مشهد برگزار خواهیم کرد، اما اگر شرایط مانع از برگزاری حضوری شود، راهی جز مجازی نخواهیم داشت. اولویت با شیوه حضوری است.

وی با تأکید بر اینکه مرحله مقدماتی این مسابقات مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: همچنین مرحله نیمه‌نهایی نیز تا پایان آذرماه ادامه داشت. مرحله ارزیابی مسابقات که یک مرحله قبل از دور نهایی است، به مدت یک هفته به صورت غیر حضوری با دریافت فیلم از نفرات برتر رده‌ها برگزار و نفرات برتر برای حضور در مرحله سراسری انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام
captcha