تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در زنجان
کد خبر: 3949312
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در زنجان

رئیس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا ۱۵ بهمن‌ماه خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در زنجانابراهیم قاسمی، رئیس واحد قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وکو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان نوزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا 15 بهمن‌ماه تمدید شد و متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه www.quranedu.ir اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون امسال به شکل تمام الکترونیکی برگزار می‌شود، ابراز کرد: برخی به دلیل تغییر شیوه آزمون از شرکت در آن صرف نظر می‌کنند اما این روش مزایای بیشتری نسبت به حضوری دارد؛ چراکه در شیوه غیرحضوری، افراد می‌توانند در خانه یا موسسه قرآنی محل سکونت آنلاین شده و به سئوالات در مدت زمان معلوم پاسخ دهند و دیگر دغدغه‌های رفت‌ و آمد در شهرستان‌ها را نداریم.

این مسئول تصریح کرد: نگرانی دیگر داوطلبان از بابت افراد زیر 10 سال است اما تعداد، ثبت سئوالات و شیوه برگزاری در رده سنی زیر 10 سال با بزرگسالان متفاوت است و طوری طراحی شده که به راحتی بتوانند به سئوالات پاسخ دهند.

رئیس واحد قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اعطای جوایز در رشته حفظ کل اشاره کرد و گفت: چنانچه نمره آزمون شفاهی داوطلبان 100 باشد جایزه یک میلیون تومانی به آن‌ها تعلق می‌گیرد، اگر نمره بالای 90 کسب کنند جایزه 300 هزار تومانی به آن‌ها اعطا می‌شود و اگر نمره آن‌ها بالای 75 باشد از طریق قرعه‌کشی به تعدادی از برگزیدگان جوایز 150 هزار تومانی برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: این آزمون در سه گروه امتحانی و ۱۴ رشته از جمله حفظ قرآن کریم، مفاهیم و معارف اهل‌بیت(ع) ترجمه و مفاهیم برگزار می‌شود و برای برگزیدگان گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha