مسئولان نظارت دقیق‌تری بر مسائل مربوط به معیشت مردم داشته باشند
کد خبر: 3950086
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

مسئولان نظارت دقیق‌تری بر مسائل مربوط به معیشت مردم داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور، مسئله اول مردم بحث معیشت است، بر لزوم نظارت دقیق تأکید کرد و گفت: در بین بعضی از مدیران کل یا حتی زیر مجموعه‌ها و لایه‌های زیرین شاهد هستیم که در نظارت‌ها ضعف‌هایی وجود دارد و کار به درستی انجام نمی‌شود، بنابراین لازم است تا مدیران بالایی نسبت به این موضوع مراقب باشند و تذکرات لازم را ارائه کنند.

مسئولان نظارت دقیق‌تری بر مسائل مربوط به معیشت مردم داشته باشندبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل روابط عمومی دفتر امام جمعه همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، امروز ۷ بهمن‌ماه، در نشست ائمه جمعه استان با استاندار همدان، با بیان اینکه وحدت موجود در استان، محصول تعامل بین مسئولان است، اظهار کرد: هر چه این تعاملات و گفت‌وگو‌ها صمیمی‌تر و شفاف‌تر باشد، منافع بیشتری برای استان خواهد داشت و باعث وحدت بیشتری در استان می‌شود.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه باید با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم جلساتی داشته باشند، گفت: ائمه جمعه به لحاظ شرایطی که دارند، دارای ارتباط بیشتری با مردم هستند و می‌توانند صدای مردم و درد و دل‌های آنها را انعکاس دهند.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه همه ما خود را ملتزم به قانون می‌دانیم، مطرح کرد: هیچ وقت آنجایی که قانون اجازه دخالت به ما ندهد، ورود نخواهیم کرد و این یک امر روشن است و مطالب مطرح شده در خطبه‌ها تنها از باب مطالبه‌گری و بیان مشکلات مردم است.

وی افزود: مطالب ارائه شده در خطبه‌ها به معنای تخریب نیست، چرا که چنین مبنایی در بین ائمه جمعه وجود ندارد و لذا از روی نقد به مطالبه‌گری و رساندن صدای مردم و مشکلات آنها به مسئولان اقدام می‌کنیم.

شعبانی با اشاره به اینکه در خطبه‌ها اصل بر اخلاق‌محوری است، عنوان کرد: هر آنچه به ضرر مردم باشد، ما از آن اجتناب خواهیم کرد، بنابراین انتقادهای مطرح شده هیچ کدام از باب جناح بندی و یا دعوای سیاسی نیست، چرا که آن را به نفع مردم نمی‌دانیم.

وی با گلایه از ضعف در نظارت‌ها، اظهار کرد: در بین بعضی از مدیران کل یا حتی زیر‌مجموعه‌ها و لایه‌های زیرین شاهد هستیم که در نظارت‌ها ضعف‌هایی وجود دارد و کار به درستی انجام نمی‌شود، بنابراین لازم است تا مدیران بالایی نسبت به این موضوع مراقب باشند و تذکرات لازم را ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه بیشترین مراجعات به دفاتر ائمه جمعه موضوع معیشت است، گفت: در شرایط فعلی کشور مساله اول مردم، بحث معیشت است و برای رفع این مشکل لازم است تا همه دستگاه‌ها و نیروها تلاش بیشتری انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه اصل، منافع مردم است، مطرح کرد: این آمادگی در بین ائمه جمعه وجود دارد تا هر جا دولت احساس به کمک داشته باشد، ما حضور داشته باشیم و در راستای منافع مردم به خدمت‌رسانی بپردازیم.

انتهای پیام
captcha