پیشرفت کشور حکایت از روحیه جهادی ملت ایران دارد
کد خبر: 3951320
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

پیشرفت کشور حکایت از روحیه جهادی ملت ایران دارد

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، گفت: اینکه ما امروزه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، نظامی، علمی و ... در حال پیشرفت و توسعه هستیم، حکایت از روحیه جهادی ملت ایران دارد که همواره پیروز و سربلند هستند.

پیشرفت و توسعه امروز کشور را مرهون برکات خون شهدا هستیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۱۳ بهمن‌ماه، در نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان اردبیل، گفت: پیشرفت و توسعه امروز کشور را مرهون برکات خون شهدا هستیم و در راستای پاسداری از خون آن‌ها کوشا هستیم، فلذا جریان‌سازی خون شهدا یعنی اینکه امروز ما بعد از ۴۲ سال همچنان بر تارک اقتدار و آسمان منطقه و جهان درخشش داریم و در عوض دشمنان ما در عین زبونی و ناامیدی هستند.

وی بیان کرد: ایام الله دهه فجر، هر ساله ایثار و فداکاری جوانان وطن در راه آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی به رهبری امام خمینی(ره) را برای نسل امروز یادآوری می‌کند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، تصریح کرد: پیشرفت، ترقی و توسعه امروز کشور را مرهون برکات خون شهدا در دوران دفاع مقدس و امروز به عنوان مدافعان حرم هستیم.

واحد، ادامه داد: جوانان سرمایه‌های گرانقدر کشور هستند که در دوران دفاع مقدس نیز پیشقدم شدند و هم‌اکنون جوانان نسل امروز در نقش مدافعان حرم پای در میدان نبرد علیه دشمنان گذاشتند و پیروز میدان‌ها شدند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون پاک شهدا است، افزود: به برکت خون شهدا است که روز به روز بر قدرت جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود و ایران اسلامی، بر فراز قله‌های پیشرفت و قدرت تکیه زده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، بیان کرد: همه کمبود‌هایی که در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور وجود داشت به دست توانمند جوانان ولایی در حال رفع است و در دورترین نقاط کشور شاهد ارائه خدمات زیر ساختی به مردم هستیم.

واحد گفت: اینکه ما امروزه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، نظامی، علمی و ... در حال پیشرفت و توسعه هستیم، حکایت از روحیه جهادی ملت ایران دارد که همواره پیروز و سربلند هستند.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha