ایثار اجتماعی؛ مقدس‌ترین فداکاری‌
کد خبر: 3951353
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

ایثار اجتماعی؛ مقدس‌ترین فداکاری‌

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ایثار اجتماعی را مقدس‌ترین فداکاری‌ها دانست و گفت: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود ایثار کردند که این یک نوع ایثار اجتماعی بود زیرا در راه دفاع از میهن و اعتقاداتشان گام برداشتند.

ایثار اجتماعی؛ مقدس‌ترین فداکاری‌هابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 13 بهمن‌، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری جهادگران سلامت در دانشگاه پیام نور تبریز، ایثار اجتماعی را مقدس‌ترین فداکاری‌ها دانست و گفت: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود ایثار کردند که این یک نوع ایثار اجتماعی بود چرا که در راه دفاع از میهن و اعتقاداتشان گام برداشتند و امروز نیز پزشکان، پرستان و تمامی کادر درمان تلاش می‌کنند بی‌وقفه خدمت می‌کنند و جلوه‌هایی از ایثار اجتماعی را برای حفظ سلامت جامعه آفریدند.

وی ادامه داد: طی ماه‌های اخیر در کنار خدمات کادر زحمتکش درمان اقشار مختلف مردم هم بودند که در قالب بسیج مردمی و گروه‌های جهادی شهید قاسم سلیمانی همچون سال‌های دفاع مقدس کمک‌های مادی و معنوی را به ثمر رساندند تا نقش دیگری از این ایثار اجتماعی را در تاریخ کشورمان به ثبت رسید.

آل‌هاشم افزود: در زمان جنگ تحمیلی مادران برای جبهه‌ها لباس رزم می‌دوختند و امروز هم دختران آن‌ها در تلاش‌اند تا برای سربازان عرصه سلامت و جهاد و مبارزه با ویروس منحوس کرونا ماسک و یا لباس ویژه بیمارستانی فراهم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: مساجد در زمان دفاع مقدس نقش پایگاه‌های امدادرسانی را داشتند و مردم هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و امروز هم مردم با بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای کمک به هموطنان عزیزمان در اختیار پایگاه‌های مردمی قرار می‌دهند.

انتهای پیام
captcha