افتتاح مدرسه امام خمینی(ره) در فامنین
کد خبر: 3951739
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
همزمان با ایام‌الله فجر؛

افتتاح مدرسه امام خمینی(ره) در فامنین

مدیرکل تعمیر تجهیز و مقاوم‌سازی مدارس استان همدان از افتتاح مدرسه امام خمینی(ره) در شهرستان فامنین هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

افتتاح مدرسه امام خمینی(ره) در فامنینمحمدحسین مرادی، مدیرکل تعمیر تجهیز و مقاوم‌سازی مدارس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مدرسه امام خمینی(ره) در شهرستان فامنین با هزینه‌کرد دو میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح ۱۰ پروژه در زمینه مدرسه‌سازی در استان همدان خبر داد و گفت: در مجموع 16 میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مرادی بیان کرد: مقاوم‌سازی مدرسه شش کلاسه ام‌البنین در یکی از روستاهای شهرستان قهاوند با هزینه‌کرد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، تکمیل مدرسه شش کلاسه در روستایی در شهرستان ملایر با ۹۵۰ میلیون تومان، تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه در روستای علی‌آباد در شهرستان ملایر با سه میلیارد و 70 میلیون تومان از جمله این پروژه‌هاست.

مرادی ادامه داد: مدرسه چهار کلاسه مشارکتی آق گل در روستای اسلام‌آباد ملایر با هزینه کرد سه میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، احداث سالن الحاقی مدرسه خیری باباطاهر در روستای درجزین شهرستان درگزین با مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان، تکمیل مدرسه خیری چهار کلاسه الحاقی در روستای درگزین در قروه درجزین هزینه کرده ۲۴۰ میلیون تومان، احداث مدرسه ۹ کلاسه در روستای درجزین در شهرستان درگزین با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، تکمیل زمین چمن مصنوعی در شهرستان تویسرکان با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و کانون مشارکتی پاقلعه در شهرستان نهاوند نیز با ۷۰۰ میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها بوده است.

انتهای پیام
captcha