وبینار بین‌المللی «فاطمه زهرا(س)؛ انسان کامل» برگزار می‌شود
کد خبر: 3951771
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
با میزبانی مرکز اسلامی فرانسه؛

وبینار بین‌المللی «فاطمه زهرا(س)؛ انسان کامل» برگزار می‌شود

وبیناری با موضوع «فاطمه زهرا(س) انسان کامل» شنبه ۱۸ بهمن‌، به همت مرکز اسلامی فرانسه در پاریس و با حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی و خارجی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، وبیناری با موضوع «فاطمه زهرا(س)؛ انسان کامل» شنبه ۱۸ بهمن‌،  به همت مرکز اسلامی پاریس و با حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی و خارجی به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
در این مراسم اندیشمندانی از چند کشور شامل آیت‌الله سبحانی؛ از مراجع عظام تقلید، حجت‌الاسلام دشتی؛ استاد حوزه علمیه از کویت، حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری؛ امام جمعه تهران، حجت‌الاسلام مکی؛ رئیس مرکز اسلامی فرانسه، دکتر یاسین پلیسه؛ استاد دانشگاه و اقتصاددان از فرانسه، دکتر انسیه خزعلی؛ رئیس سابق دانشگاه الزهراء(س)، دکتر آمنه آنلوز از آمریکا، ایزابل پریل؛ نائب رییس سابق مجلس اسلامی بلژیک و منیره الموسوی از کویت، پیرامون «فاطمه(س) و شخصيت زن»، «جايگاه انسانى زن»، «زن و مرد، مساوات يا عدالت»، «حجاب و آزادى» و «نقش زن در خانواده و جامعه» سخنرانی خواهند کرد.
 قابل ذکر است که این وبینار به صورت زنده در ساعت ۱۹ به وقت پاريس و ٢١:٣٠ به وقت تهران، از صفحه رسمی مرکز اسلامی پاریس در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس Instagram.com/CIFRANCE و یوتیوب به آدرس YouTube.com/CIFRANCE پخش خواهد شد.
آماده// وبینار بین‌المللی «فاطمه زهرا (س) انسان کامل» برگزار می‌شود
انتهای پیام
captcha