خدمات نظام در ابعاد مختلف، جذاب و هنرمندانه بیان شود
کد خبر: 3953027
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

خدمات نظام در ابعاد مختلف، جذاب و هنرمندانه بیان شود

یک فعال رسانه‌ای گفت: رسانه ملی، نهاد‌های فرهنگی و هنری، بسیج، هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی برای بیان خدمات نظام در ابعاد مختلف با اتخاذ شیوه‌های جذاب و هنرمندانه بسیج شوند.

خدمات نظام در ابعاد مختلف، جذاب و هنرمندانه بیان شودبه گزارش ایکنا از مازندران ایرج نیازآذری روزنامه‌نگار و فعال فرهنگی و اجتماعی در یادداشتی با موضوع بیان خدمات و دستآورد‌های انقلاب اسلامی چنین آورده است:

با پیروزی انقلاب اسلامی و دگرگونی سیاست‌ها و راهبرد‌های اداره کشور، خدمات جهشی در بخش‌های مختلف جامعه صورت گرفت که اگرچه هم اکنون مقایسه و تطبیق با قبل از انقلاب ارزیابی کاملی نمی‌تواند باشد، اما نمی‌توان نسبت به خدمات نظام در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب بی تفاوت گذشت.

تاکید بر بیان خدمات‌ نظام و انقلاب اسلامی نافی مشکلات و‌ عقب ماندگی‌ها نیست، اما از سوی دیگر اختلافات داخلی و تبلیغات سو خارجی باعث شده خدمات نظام مظلوم واقع شود.

متاسفانه نهاد‌ها و ارگان‌های اطلاع‌رسانی کشور در بیان خدمات نظام خلاقیت و ابتکار عمل و برخی انگیزه انقلابی ندارند و نسل جدید شناخت چندانی از آن‌ها ندارد و به عبارتی در بیان دستآورد‌های نظام کم کاری داریم.

به روزرسانی خدمات نظام همراه با تحلیل جامع شرایط، موانع و‌ منابع و زمینه‌های محیطی می‌تواند موجب اطلاع رسانی صادقانه و درست اقدامات و‌ کاستی‌ها شود.

کارنامه نظام در محرومیت‌زدایی همه جانبه در اول انقلاب توسط دفتر عمران‌ امام و جهادسازندگی، دفاع حماسه‌ساز مقدس، سازندگی و توسعه فراگیر همراه با مقاومت در شرایط تحریم در سال‌های پس از دفاع مقدس تاکنون و مجموعه‌ای از دستآورد‌های زیربنایی، علمی، نظامی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی مباحث بسیار مهمی است که باید دستگاه‌های اطلاع رسانی نظام و نیرو‌های فرهنگی به آن‌ها بپردازند.

سکوت برخی تریبون‌ها در بیان خدمات نظام با این بهانه که به نفع یک جناح تمام می‌شود یا بزرگ نمایی مشکلات با هدف تضعیف دولت‌ها کم لطفی به دستآورد‌های نظام و خون شهدا است.

گروه‌های سازماندهی شده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی شاهد هستیم که برای نقد یا تخریب یک سیاست یا شخص ده‌ها پست و مطلب تولید و نشر می‌دهند، اما برای شبهه‌زدایی و‌ بیان خدمات نظام هیچ حساسیت و دغدغه‌ای ندارند.

با تاکید مجدد بر بیان مشکلات و نارسایی‌ها، باید برای بازنشر خدمات نظام تلاش‌های جهادی توسط جوانان انقلابی به شکل هنرمندانه و حرفه‌ای و به صورت چندرسانه‌ای به ویژه در فضای مجازی انجام گیرد.

شورای اطلاع رسانی دولت، ائمه جمعه و جماعات، دستگاه‌های اجرایی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رسانه ملی، نهاد‌های فرهنگی و هنری، بسیج، هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی برای بیان خدمات نظام در ابعاد مختلف با اتخاذ شیوه‌های جذاب و هنرمندانه بسیج شوند.

در پایان با گرامیداشت دهه‌ فجر انقلاب‌ اسلامی این سخن معمار کبیر نهضت اسلامی که فرمودند: «سلاح‌ تبلیغات از سلاح جنگ برنده‌تر است» بر ضرورت سیاست‌گذاری و‌ برنامه‌ریزی جهت تبلیغات خدمات نظام مطالبه و اصرار دارم.

انتهای پیام
captcha