توصیه انصارالله به شرکت‌های هواپیمایی برای عدم استفاده از فرودگاه‌های عربستان
کد خبر: 3953437
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳

توصیه انصارالله به شرکت‌های هواپیمایی برای عدم استفاده از فرودگاه‌های عربستان

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در توئیتی نوشت به شرکت‌های هواپیمایی توصیه می‌کنیم که از فرودگاه‌های عربستان استفاده نکنند، زیرا سعودی‌ها از این فرودگاه‌ها برای حمله به یمن استفاده نظامی می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: یمن خواهان توقف جنگ و تحقق صلح است اما توقف یک طرفه جنگ را نمی‌پذیریم. همان گونه که خواهان صلح هستیم، مرد جنگ هم هستیم.

وی افزود: به شرکت‌های هواپیمایی توصیه می‌کنیم که از فرودگاه‌های عربستان استفاده نکنند، زیرا عربستان از این فرودگاه‌ها برای حمله به یمن و محاصره آن استفاده نظامی می‌کند.

البخیتی همچنین به شرکت‌های هوایی و غیر نظامیان در خصوص مراجعه به فرودگاه‌های سعودی هشدار داد و گفت: این فرودگاه‌ها هدف قانونی و مشروع حمله ارتش یمن هستند.

گفتنی است محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله پیشتر اعلام کرده بود عملیات نیروی هوایی و پهپاد‌های یمنی در راستای دفاع از خود صورت می‌گیرد و این عملیات تا زمانی که عربستان به تجاوز خود به یمن پایان ندهد و دست از جنایات در یمن بر ندارد، ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام
captcha