حفظ کرامت زن از ضروریات جامعه اسلامی است
کد خبر: 3953497
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

حفظ کرامت زن از ضروریات جامعه اسلامی است

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: تامین حفظ امنیت و کرامت زن از ضروریات جامعه اسلامی- ایرانی است.

تامین حفظ کرامت زن از ضروریات جامعه اسلامی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود عباسزاده مشگینی، نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، ۲۳ بهمن‌ماه، در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و فعالان مطبوعات استان که در سالن بصیرت دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، گفت: زن ایرانی نیازمند کرامت بیشتر و حمایت دولت است که امیدوارم که نمایندگان زن و رسانه‌ها نیز حمایت‌های مناسب برای تصویب این طرح داشته باشند، فلذا تامین حفظ امنیت و کرامت زن از ضروریات جامعه اسلامی- ایرانی است.

وی افزود: عدالت خواهی و آزادی یکی از مهمترین مطالبات مردم در سال ۵۷ بود و این مسئله باعث پیروزی شد و امروز نیز به دلیل دور شدن افراد از آرمان‌ها موجب شد که این مسئله امروز نیز در جامعه جاری و ساری باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده منتخب مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه امروز پیگیر‌تر از گذشته و سفت و سخت‌تر خواستار حفظ استقلال و عدالتی خواهی در جامعه هستند و مسئولان نیز باید این مطالبات مردم دقت نظر بیشتری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت جامعه بسیار پیشرفته‌تر از زمان ۵۷ هست و باید واکنش بسیار مناسبی به این مطالبه به حق مردم داشته باشیم و این اعتراض مردم به حق است که آرمان‌های انقلاب با جدیت پیگیری شود.

عباسزاده مشگینی، در خصوص سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص نتایج سفر قالیباف به روسیه، اظهار کرد: متاسفانه اخبار و تحلیل‌های مطرح شده در رسانه‌ها همراه با دلایل مغرضانه است و مقاصد سیاسی این سفر به خوبی بیان نشده است.

نماینده منتخب مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: نتایج سفر قالیباف به روسیه در جلسه روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد و تحلیل‌های مغرضانه رسانه‌ها در خصوص این سفر نیز پاسخ داده می‌شود.

وی بیان کرد: رئیس مجلس در این سفر حامل پیام رهبر معظم انقلاب بود و مطمئنا مسئول و یا شخصی که حامل پیام معظم له است این پیام را به مقصد رسانده و طبق دیپلماسی که مقام معظم رهبری داشته اند پیام ایشان همیشه مورد استقبال رهبران جهان قرار گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته تعجیل در این سفر اجازه بررسی راهبرد‌های سفر و نحوه و شکل گیری آن را در کمیسیون نداد، اما همیشه سفر‌های خارجی دستاورد‌های مهم و زیادی برای نظام داشته و خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل میانه از دستاورد‌های مهمی است که در حال پیگیری برای اتمام آن است و اتصال این راه آهن به خط ریلی باکو از دیگر برنامه توسعه‌ای است که در دست مطالعه هست و امیدواریم شاهد تحول عظیم برای استان باشیم.

وی تصریح کرد: از همه نخبگان و صاحب نظران که ظرفیت مناسبی برای ارائه مدیریت شهری دارند دعوت می‌کنم تا با مشارکت در انتخابات شورای شهر و روستا همدلی بیشتری برای توسعه مدیریت شهر داشته باشند.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha