توسعه تبلیغ دینی با شبکه‌سازی مردمی در اردبیل مبنای کار باشد
کد خبر: 3954261
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

توسعه تبلیغ دینی با شبکه‌سازی مردمی در اردبیل مبنای کار باشد

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: در راستای شبکه‌سازی مردمی برای توسعه تبلیغ دینی در جامعه نیاز به برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تر ضرورت دارد.

توسعه تبلیغ دینی با شبکه‌سازی مردمی در اردبیل مبنای کار باشدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحسن محسنی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۲۷ بهمن‌ماه در جلسه کارگروه رویداد چالش مهندس اجتماعی، اظهار کرد: با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل مشکلات مربوطه در این زمینه کارگروه مهندسی اجتماعی خانواده در اردبیل تشکیل می‌شود.

وی بیان کرد: نیاز است در راستای شبکه‌سازی مردمی برای توسعه تبلیغ دینی در جامعه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد که در این زمینه نیاز است تا با تحول‌آفرینی در این زمینه بتوانیم شبکه‌سازی مردمی برای انجام اقدامات کلان فرهنگی محقق کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: ارتقای سطح فکری اثرگذار فرهنگی مبلغان و گروه‌های تبلیغی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در اولویت است که به عنوان یک روش نوین می‌تواند به صورت عالمانه و تخصصی نسبت به ارائه مباحث فرهنگی و دینی پرداخته شود.

محسنی تصریح کرد: سوق‌یابی جوانان به سمت آموزه‌های اسلامی در بستر فضای مجازی یک اولویت اساسی است که در این زمینه با تبلیغ اجتماعی می‌تواند به عنوان یک موضوع عام و فراگیر نتایج و خروجی مثبت به دنبال داشته باشد و پیام‌های دینی را در عمل نشان دهد.

انتهای پیام
captcha