اعزام گروه جهادی به نقاط مختلف ملایر همزمان با میلاد امام علی(ع)
کد خبر: 3955947
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
به‌منظور ترویج فرهنگ علوی انجام می‌شود؛

اعزام گروه جهادی به نقاط مختلف ملایر همزمان با میلاد امام علی(ع)

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از فعالیت گروه جهادی شامل 10 نفر از روحانیون و طلاب در سطح شهر ملایر در ایام ولادت حضرت علی(ع) خبر داد و گفت: این گروه جهادی در راستای ترویج برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و دینی با موضوع ولایت و روز پدر اقدام می‌کنند.

اعزام گروه جهادی به نقاط مختلف ملایر به‌منظور ترویج فرهنگ علویحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت ولادت با سعادت امیرمؤمنان علی(ع) مراسم‌ جشن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب میلاد آن حضرت پس از نماز مغرب‌وعشاء در مساجد سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: در فضای مجازی و کانال‌های مرتبط اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز برنامه‌های مختلف شامل سخنرانی، مدیحه‌سرایی، برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی با موضوع امام علی(ع) و روز پدر بارگذاری شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از فعالیت گروه جهادی شامل 10 نفر از روحانیون و طلاب در سطح شهر ملایر در ایام ولادت حضرت علی(ع) خبر داد و افزود: این گروه جهادی در راستای ترویج برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و دینی با موضوع ولایت و روز پدر اقدام می‌کنند.

وی بیان آیات و روایات در خصوص حضرت علی(ع) و جایگاه و مقام والای پدر در قرآن و احادیث و روایات، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع پدر برای کودکان در فضای باز، شعر و دکلمه‌خوانی برای مردم، نوشتن جمله زیبا برای پدر، دست‌بوسی پدر، و... را از برنامه‌های فرهنگی این گروه جهادی در ایام ولادت حضرت علی(ع) در سطح شهر ملایر بیان کرد.

نجفی با بیان اینکه سخنرانی و بیان مناقب مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) نیز در سخنرانی و برنامه‌های مبلغان و ائمه جماعت در مساجد در این ایام عنوان می‌شود، یادآور شد: هیئت‌های مذهبی نیز برنامه‌های جشن، کمک‌های مؤمنانه و... را در این ایام با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان اجرا می‌کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر یادآور شد: همچنین در این ایام به قید قرعه از 10 نفر از برگزیدگان مسابقه قرآنی دهه فجر ویژه کارکنان دولت که از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با شرکت بیش از 200 نفر برگزار شد، تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha