همایش قاریان و مداحان در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3956019
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

همایش قاریان و مداحان در همدان برگزار می‌شود

رئیس بنیاد قرآن همدان از برگزاری همایش قاریان و مداحان اهل‌ بیت(ع) در این استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از 300 نفر از قاریان و مداحان همدان هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

همایش قاریان و مداحان در همدان برگزار می‌شودمحمدجواد صدیق، رئیس بنیاد قرآن همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری همایش قاریان و مداحان اهل‌ بیت(ع) هم‌زمان با سالروز میلاد امیرالمؤمنین علی(ع) در این استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از 300 نفر از قاریان و مداحان همدان، ساعت 8 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

صدیق بیان کرد: در این برنامه ضمن تلاوت برخی از قاریان و مدح حضرت علی(ع) از سوی مداحان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، امام‌جمعه همدان نیز سخنرانی خواهد کرد و راهنمایی‌های لازم را به مداحان اهل‌ بیت(ع) ارائه می‌کند.

رئیس بنیاد قرآن استان همدان اضافه کرد: در این همایش مداحان و قاریان استان در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و ضمن وحدت ایجاد شده در بین این افراد، از پتانسیل و ظرفیت یکدیگر در جهت رشد و تقویت خود بهره‌مند خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در ذیل این برنامه از تعدادی از قاریان قرآن به‌‌صورت نمادین به‌مناسبت روز پدر تقدیر می‌شود، افزود: حسینیه امام خمینی(ره) بیش از هزار نفر ظرفیت دارد که این تعداد قاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این مراسم حضور دارند.

صدیق بیان کرد: اولین کرسی تلاوت قرآن به‌صورت مجازی در استان تشکیل شد و از این پس نیز به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تجمع، کرسی‌های تلاوت به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha