برگزاری جشن نیکوکاری با بهره‌گیری از شبکه شاد در کردستان
کد خبر: 3956718
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

برگزاری جشن نیکوکاری با بهره‌گیری از شبکه شاد در کردستان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال از طریق روش‌های غیر حضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد، گفت: جشن نیکوکاری امسال با بهره‌گیری از بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، 10 اسفندماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه عید نوروز و سال نو به منظور رفع مایحتاج خانواده‌های نیازمند و با هدف جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های نیازمند برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال ۱۴ اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد با شعار«عیدی برای همه» برگزار خواهد شد، افزود: در جشن نیکوکاری امسال از روش‌های غیر حضوری و الکترونیکی بهره‌گیری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی زمان برگزاری جشن نیکوکاری امسال از طریق سامانه شاد با همکاری آموزش‌و‌پرورش، برپایی پایگاه جمع‌آوری کمک در میادین اصلی شهر و در مصلی نماز جمعه در روزهای 13، 14 و 15 اسفندماه خواهد بود.

وی ادامه داد: برای مشارکت خیرانی که امکان مراجعه حضوری برای اهدای کمک وجود ندارد، سامانه پیامکی #۱۸۸۷۷ با امکان انتخاب استان و شهر مورد نظر می‌توانند کمک‌های خود را واریز کنند.

شیخی‌زاده افزود: از طریق اپلیکیشن سکه، ایوا و آپ و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ نزد بانک ملی بنام کمیته امداد استان کردستان نیز امکان کمک به صورت الکترونیکی و مشارکت در این جشن وجود دارد.

وی اولویت کمک‌های جمع‌آوری شده را کودکان یتیم و نیازمند دانست و ادامه داد: خیران کردستانی برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآور شد: ۱۰۰ درصد کمک‌های مردمی برای نیازمندان همان شهرستان، منطقه و محل جمع‌آوری هزینه می‌شود.

انتهای پیام
captcha