اعطای تندیس ملی فداکاری به شهدای مدافع سلامت در کردستان
کد خبر: 3958896
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

اعطای تندیس ملی فداکاری به شهدای مدافع سلامت در کردستان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از اعطای تندیس ملی فداکاری به شهدای مدافع سلامت در کردستان به همت جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و گفت: در این راستا از خانواده دو شهید مدافع سلامت استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایکنا از کردستان، مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در نشست هماهنگی اجرای طرح «اعطای تندیس ملی فداکاری به شهدای مدافع سلامت» که امروز، 20 اسفندماه در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: به همت جهاددانشگاهی طرح «اعطای تندیس ملی فداکاری به مدافعان سلامت» در راستای پاسداشت ارزش‌های الهی، انسانی و اخلاقی در جامعه و ترویج فرهنگ فداکاری، شجاعت، دلاوری و از خودگذشتگی و قدردانی از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح تندیس ملی فداکاری به خانواده دو شهید مدافع سلامت استان کردستان اعطا می‌شود، افزود: این طرح ارزشی با حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان، مدیرکل بنیاد شهید استان و رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان، سپاه بیت‌المقدس و جمعیت هلال احمر استان کردستان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با تأکید بر ضرورت مشارکت مالی سازمان ها و دستگاه های اجرایی برای برگزاری این آیین، بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری کار فرا مادی و مقدسی است که تاکنون سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشارکت خوبی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز فداکاری بیشتر در کادر درمان جلوه‌گر شده است، یادآور شد: جهاددانشگاهی از گذشته ضرورت ترویج و اشاعه این فرهنگ و نهادینه کردن آن در جامعه دانشجویی را احساس و در قالب فعالیتی جهادی آن را اجرا کرده است.

انتهای پیام
captcha