درخشش یک همدانی در مسابقات قرآن تأمین اجتماعی
کد خبر: 3963054
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

درخشش یک همدانی در مسابقات قرآن تأمین اجتماعی

مدیر روابط عمومی تأمین اجتماعی استان همدان از کسب رتبه برتر از سوی یکی از اعضای این مجموعه در مسابقات سراسری قرآن و عترت سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.

کسب رتبه برتر از سوی یک همدانی در مسابقات قرآن تأمین اجتماعیمحمدحسین زارعی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: آتنا الوندی، حافظ کل قرآن توانست در مسابقات سراسری قرآن و عترت سازمان تأمین اجتماعی در رشته حفظ 16 جز مقام برتر را کسب کند.

وی ادامه داد: بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان تأمین اجتماعی طی سه روز پیاپی که به‌صورت مجازی و به میزبانی مشهد برگزار شد، به کار خود پایان داد.

مدیر روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی استان همدان گفت: از استان همدان 9 نفر در این مسابقات شرکت کردند که از بین این افراد یک نفر موفق به کسب رتبه برتر شد.

یادآور می‌شود، بیست‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین اجتماعی که به میزبانی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی و با حضور بیش از ٢۴٠ نفر به‌صورت مجازی (وبیناری) برگزار شد، پس از سه روز پایان یافت و برگزیدگان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ٩ جزء، ١۶ جزء و جزء ٣٠ معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha