اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی رباط کریم برگزار شد
کد خبر: 3964192
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
در سال 1400؛

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی رباط کریم برگزار شد

رئيس اداره تبليغات اسلامی رباط کريم در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، گفت: هیئت‌های مذهبی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند و در مبارزه با ویروس محنوس کرونا در خط مقدم هستند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام حسین رواز، رئيس اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، 24 فروردين‌ماه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور ائمه جمعه و جمعی از مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) رباط کریم برگزار شد، گفت: هیئت‌های مذهبی در ماه محرم نشان دادند که بیشتر از همه اقشار جامعه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند بوده و در مبارزه با ویروس محنوس کرونا در خط مقدم هستند.

وی با قدردانی از هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در مقابله با ویروس کرونا، ادامه داد: خیلی از هیئت‌های مذهبی و مؤسسات و خانه‌های قرآنی پای کار آمدند و با وجود اینکه برنامه‌ها تعطیل شده بود، کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمندان انجام دادند.

رئيس اداره تبليغات اسلامی رباط کريم با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است، اظهار کرد: تصمیم ستاد کرونا هرچه باشد تبعیت می‌کنیم ولی تقاضا داریم روح دعا، مناجات و نیاز مردم نسبت به این مقوله را در نظر بگیرند، برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی و مذهبی با رعایت پروتکل‌ها مطالبه جدی است.

حجت‌الاسلام رواز بیان کرد: به همه مراکز قرآنی، فرهنگی، مذهبی و مداحان نیز توصیه و تأکید شده است که ضوابط ستاد ملی مقابله با کرونا باید رعایت شود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha