اعلام فراخوان ثبت طرح‌های تخصصی فعالان حوزه جمعیت در همدان
کد خبر: 3965185
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

اعلام فراخوان ثبت طرح‌های تخصصی فعالان حوزه جمعیت در همدان

دبیر مجمع فعالان عرصه جمعیت استان همدان بیان کرد: با کمک تعدادی از خیرین و مجموعه‌های انقلابی، فرصتی مبنی بر حمایت مادی و معنوی از طرح‌های فعالان حوزه جمعیت، ایجاد شده است.

فراخوان ثبت طرح‌های تخصصی فعالان حوزه جمعیت در همدانمیلاد صالحی، دبیر مجمع فعالان عرصه جمعیت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با کمک تعدادی از خیرین و مجموعه‌های انقلابی، فرصتی مبنی بر حمایت مادی و معنوی از طرح‌های فعالان حوزه جمعیت، ایجاد شده است.

وی افزود: فعالان و فرهیختگان می‌توانند طرح‌های خود را با دو شاخصه تشکیلاتی و تخصصی در حوزه جمعیت از طریق لینک http://yun.ir/vt5wu1 ثبت کنند، با توجه به محدود بودن منابع، صرفا از طرح‌هایی که به تأیید شورای بررسی طرح‌ برسد حمایت خواهد شد که اعضای شورای بررسی این مجمع متشکل از اساتید و هیئت علمی هستند که در تهران طرح‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

صالحی توضیح داد: این طرح‌ها می‌تواند در حوزه‌های پژوهش، آموزش، تبلیغ و ترویج، خیریه، حمایتی، شبکه‌سازی فعالان فضای مجازی و... باشد که از طرح‌های ارسالی در اجرا حمایت و مشارکت لازم به عمل می‌آید.

این فعال فرهنگی بیان کرد: فعالان، نخبگان، کنشگران فرهنگی در زمینه فرزندآوری می‌توانند از طریق شماره تماس 08132534500 و آدرس چهارراه تختی، ساختمان جام جم دفتر مجمع با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه این مجمع با هدف ترویج فرزندآوری و با توجه به ضرورت‌ها و نیازهایی که در عرصه کاهش جمعیت و فرزندآوری در کشور وجود دارد ایجاد شده است، گفت: این مجمع در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد و شبکه ملی فعالان عرصه جمعیت را راه‌اندازی کرد.

صالحی افزود: همدان به‌عنوان دومین استان توانست مجمع استانی خود را شناسایی و ساماندهی کند، این مجموعه در حوزه فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اقتصادی و ترویجی مشغول به فعالیت است و فعالیت‌های خود را با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری و مقابله با زنگ خطر ایجاد شده به‌دلیل کاهش جمعیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام
captcha