تهیه و توزیع 2300 بسته معیشتی از محل موقوفات همدان
کد خبر: 3967481
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
همزمان با میلاد امام حسن(ع)؛

تهیه و توزیع 2300 بسته معیشتی از محل موقوفات همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از تهیه دو هزار و 300 بسته معیشتی از محل موقوفات همدان خبر داد و گفت: بسته‌های تهیه شده همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع می‌شوند.

تهیه و توزیع 2300 بسته معیشتی از محل موقوفات همدانرضا حاجی زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از تهیه دو هزار و 300 بسته معیشتی از محل موقوفات همدان خبر داد و گفت: بسته‌های تهیه شده در میلاد امام حسن مجتبی(ع) در میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع می‌شوند.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته 450 هزار تومان است، افزود: در مجموع یک میلیارد و 35 میلیون تومان برای تهیه این بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

زین‌العابدینی اظهار کرد: از تعداد بسته‌های معیشتی ذکر شده هزار مورد در شهرستان همدان، هزار مورد از سوی اوقاف شهرستان ملایر و 300 مورد نیز از سوی سایر شهرستان‌ها تهیه شده است.

وی یادآور شد: این بسته‌های معیشتی شامل مایحتاج ضروری خانواده‌ها همچون برنج، روغن، ماکارونی، قند، چای، مرغ و... است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: از بسته‌های معیشتی از محل نیات واقفان همچون وقف سیف‌الدوله، تاج‌ماه خانم، زبیده خانم، موقوفه مسعودی و همچنین از طریق مراکز افق بقاع متبرکه تأمین شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در بقاع متبرکه استان ویژه‌برنامه‌های مولودی‌خوانی، آذین‌بندی و پخش مراسم مختلف از بلندگوها به‌مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha