آخرین تحولات فلسطین؛ شلیک سی موشک از غزه به شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت
کد خبر: 3970716
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸

آخرین تحولات فلسطین؛ شلیک سی موشک از غزه به شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت

گردان‌های قدس امروز در پاسخ به جنایات رژیم صهیویستی در بیت‌المقدس، سی موشک به سمت شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت شلیک کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد که 30 موشک به سمت شهر سدیروت در سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز پس از پایان مهلت داده شده به اسرائیل برای خروج نیروهای خود از مسجدالاقصی، چندین موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که 6 موشک از نوار غزه پرتاب شده که تعدادی از آنها در بخش اشغالی بیت المقدس فرود آمده است.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز اعلام کرد که ارتش این رژیم حمله‌ای را به اهداف نظامی حماس در غزه آغاز کرده است. همچنین منابع خبری از شهادت دست کم 9 فلسطینی از جمله سه کودک و مجروح شدن عده‌ای دیگر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه خبر می‌دهند.

از سوی دیگر، رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده‌اند که مأموران امنیتی و پلیس اسرائیل امروز بعد از چند ساعت‌ درگیری خشونت‌آمیز با معترضان فلسطینی در محوطه مسجد‌الاقصی، از این مکان خارج شده‌اند.

خبرنگاران می‌گویند با عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی بعد از چند روز درگیری، آرامشی نسبی، اما شکننده در مسجد الاقصی برقرار شده است.

به گفته هلال احمر فلسطین، در جریان درگیری‌های چند روز اخیر، حدود ۳۰۰ فلسطینی زخمی و بیش از ۲۲۰ نفر از آنها بستری شده‌اند.

پاریس روز دوشنبه ضمن هشدار نسبت به خطر تشدید و بالاگرفتن خشونت‌ها در شهر بیت‌المقدس، از کلیه طرف‌های مناقشه خواست که برای آرام شدن اوضاع از خود خویشتن‌داری نشان دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه گفت: تداوم خشونت‌های جاری در بیت‌المقدس نگرانی و هراس نسبت به بالاگرفتن بیشتر دامنه تنش را افزایش داده است.

انتهای پیام
captcha