ضرورت آموزش به آمران به‌معروف و نهی از منکر
کد خبر: 3971865
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

ضرورت آموزش به آمران به‌معروف و نهی از منکر

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت آمران به معروف و نهی از منکر باید آموزش دیده باشند و نقش مشاور را در جامعه اسلامی برای مردم ایفا کنند.

آمران به معروف و نهی از منکر باید آموزش دیده باشندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، ۲۶ اردیبهشت ماه، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در اسلام همان گونه که به سلامت جسم و جان اهمیت داده می‌شود، سلامت روح، روان، اخلاق فرد در جامعه نیز بسیار مورد توجه است، اضافه کرد: اصل هشتم قانون اساسی اصل مظلومی در جامعه ما  است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت، تعالی جامعه و... در سایه امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم تمام فعالیت‌ها مورد قبول قرار گیرد، باید در سایه امر به معروف و نهی از منکر باشد که این مهم در تمام جوانب زندگی مردم اثر گذار خواهد بود.

جعفری با تاکید بر اینکه نباید مردم را از امر به معروف و نهی از منکر ترساند، افزود: ظاهر جامعه اسلامی باید ظاهری آراسته باشد که تاکنون تمام دستگاه‌ها در امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کردند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: آمران به معروف و نهی از منکر باید آموزش دیده باشند و نقش مشاور را در جامعه اسلامی برای مردم ایفا کنند.

 

انتهای پیام
captcha