اعلام آمادگی طلاب برای همکاری با مسئولان باغ رضوان ارومیه
کد خبر: 3974010
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

اعلام آمادگی طلاب برای همکاری با مسئولان باغ رضوان ارومیه

امام جمعه ارومیه گفت: طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه آمادگی کامل دارند در حوزه آموزش و حضور در باغ رضوان برای رعایت دقیق مسائل شرعی و دینی همکاری‌های لازم را با مسئولان آرامستان داشته باشند.

ارسالی امروز| اعلام آمادگی طلاب برای همکاری با مسئولان باغ رضوان ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۵ خرداد ماه، در بازدید از آرامستان باغ رضوان ارومیه، اظهار کرد: تلاش‌های کارکنان آرامستان‌ها در ایام مبارزه با ویروس کرونا بسیار قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: شرایط و خدمات آرامستان‌ها از لحاظ رعایت مسائل شرعی و نظم اجرایی قابل قبول نیست و باید توجه جدی در این خصوص صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی بیان کرد: امیدواریم شرایط آرامستان‌ها با مدیریت جدید بهبود پیدا کرده و باغ رضوان و آرامستان ارومیه در شأن مرکز استان بازسازی و بهسازی شود.

وی ادامه داد: طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه آمادگی کامل دارند در حوزه آموزش و حضور در باغ رضوان برای رعایت دقیق مسائل شرعی و دینی همکاری‌های لازم را با مسئولان آرامستان داشته باشند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: پروژه‌های طرح توسعه باغ رضوان باید مورد توجه جدی مدیریت شهری قرار بگیرد چرا که زیرساخت‌های موجود نیازمند بازسازی و بهسازی جدی هستند.

مجید آقازاده، شهردار ارومیه، در این بازدید گفت: اهمیت خدمت‌رسانی به مردم مورد تأکید شهرداری بوده و تلاش برای بهبود خدمات در آرامستان باغ رضوان مورد توجه جدی مدیریت شهری است.

وی اظهار کرد: توجه به مناطق حاشیه شهری و بهبود خدمات پسماند شهری و ارائه خدمات مناسب‌تر به مناطق محروم نیز بر اساس مطالبه نماینده ولی فقیه در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار داده شده است.

انتهای پیام
captcha