اجرای طرح سند افتخار در بنیاد شهید همدان
کد خبر: 3974470
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
از برنامه‌های بنیاد شهید در کنگره 8 هزار شهید؛

اجرای طرح سند افتخار در بنیاد شهید همدان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان از تعیین برنامه‌های بنیاد شهید برای اجرای کنگره هشت هزار شهید استان همدان خبر داد و گفت: طرح سند افتخار از سوی بنیاد شهید تهیه و تنظیم خواهد شد به این صورت که خاطرات، مصاحبه‌ها و کتب گوناگونی که از خانواده شهدا و یا جانبازان تهیه شده جمع‌آوری و در زمان برگزاری کنگره از آن‌ها استفاده می‌شود.

اجرای طرح سند افتخار در بنیاد شهید همداناحمد وحدت‌روشن، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در دومین جلسه استانی کنگره هشت هزار شهید استان همدان که هشتم خرداد با حضور شورای عالی کنگره، استاندار همدان، امام‌جمعه، نمایندگان خبرگان رهبری و بنیاد شهید برگزار شد، 20 کمیته برای برگزاری این کنگره تشکیل و احکام و وظایف آن‌ها صادر شد.

وی ادامه داد: در بین این 20 کمیته، کمیته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در قالب اجرای چهار طرح تا زمان اجرای کنگره وظیفه‌مند شد.

وحدت طرح سپاس را یکی از وظایف این کمیته دانست و گفت: در این طرح قرار است بنیاد شهید با خانواده شهدا دیدار داشته و از آن‌ها قدردانی کند.

وی از اجرای طرح سند افتخار خبر داد و افزود: در این طرح که یکی دیگر از وظایف چهارگانه بنیاد شهید است خاطرات، مصاحبه‌ها و کتب گوناگونی که از خانواده شهدا و یا جانبازان تهیه شده جمع‌آوری و در زمان برگزاری کنگره از آن‌ها استفاده خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان اظهار کرد: برگزاری مراسم آبروی محله نیز از وظایف کمیته بنیاد شهید است که در این برنامه یادواره هر شهید در محله سکونت و کوچه خود برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان همدان در سال 1402 برگزار خواهد شد، گفت: بنیاد شهید استان همدان وظیفه‌مند است تا زمان برگزاری کنگره کوچه‌ها را به نام و تصویر شهدا مزین کند.

وحدت در پایان بیان کرد: فرمانداران هر شهرستان نیز موظف هستند کمیته‌های ویژه این کنگره را تشکیل داده و برنامه‌ریزی لازم را در این راستا انجام دهند.

انتهای پیام
captcha